Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
_Sommarbrud_ Nej :(
Fast, om man har filosofin att man aldrig kan brudträffas för mycket, så är det förmodligen någon/några som vill ses imorgon också!
Jag kanske ska berätta hur jag ser ut så ni kanske känner igen mig också.. Jag har brunt hår med lugg och kommer att ha mörka jeans och en grön, blå och vit blommig väska. Jag antar att det är ingången mot Drottninggatan som vi ska ses vid, den "stora" ingången..
Precis där, där korvkiosken låg förr...
KKB:
Mjoo..det e sant..hoppas nåra av er har den filosofin?
Imorrn kan jag ju inte heller.. Åker till Sundsvall då,för vi ska på bröllop på fredag..
Sen jobbar jag två veckor till,men efter v 33 kan jag..
Brudar! Trevligt att träffas Som vanligt kan man ju sitta i hur länge som helst å prata bröllop..*fniss*
Ja, tack för igår! Och Jisan, du måste absolut ordna en träff efter bröllopet för att visa alla kort, vi är ju så insatta i din planering :)
När jag kom hem så hade frissan lämnat en lapp, och hon tyckte bl.a. att pärlorna var en bra idé
Bra att hon tyckte om idén Det är fint med dom prälorna!
Klart att vi kan ha en efter-Jisan-har-blivit-fru-träff!
Det var jättekul att träffas och Jisan, jag tycker också att vi ska ha en träff efter ditt bröllop!
Godmorgon tjejer! Vi skall på bröllop imorgon, det andra bröllopet i sommar! *skall anteckna för fullt* ;) Hoppas bara de får bättre väder, det är lite grått just nu...
poppis, som du förstår så är det många små ärenden man måste hinna med när man fixar bröllop, och mannen är kanske inte så intresserad av just smink, hårsmycke, val av doftljus... Då är det extraroligt med "brudträff" :)
Jag är supernöjd med doftljuset vi hade hemma, det kommer passa så bra på toaletten Tack för tipsen..