• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • lillsmurf

midvintertös, ja det är sant... den som väntar på något gott...

• Midvintertös

*s* Ni kommer få det jätte skönt... se till att dyka lite, fast din m2b inte vågar, ska vara jätte bra dykvatten där.

• lillsmurf

Ja det är mer än ett år sedan jag dök sist, (dök aldrig i sydafrika) så det vore ju verkligen på tiden, kan jag bara övertyga honom att det inte finns några hajar där???? så vet jag att det inte blir några problem för honom att ta ett dykcert, han skall bara våga gå i först! Hihi!!

• Jisan

Jag håller på att skriva ut programmen, det blir bra Skönt! Ska "montera" ihop dom i helgen...-

• Midvintertös

lillsmurf: får du bara i honom så kommer han vara såld sedan, med eller utan hajskräck

Jisan: Glöm inte att maila mig så jag får se

• Midvintertös

Nä hej då brudar. Nu kommer jag hålla mig här från i hela två veckor. Jag har beställt sol til Öland så om ni undrar var den är så vet ni.....

Jisan: Mina tankar är hos dig en 7:e lycka till. KRAM

• KKB

Ja!!! :D

Så jag kommer också drycka champagne den 25/9 ;) Ni får skåla för mig på Er träff...

Hehe, tror Ni jag skall sköja med fästmannen och säga att jag vill gå på BT-träff innan vi ses i kyrkan? *asg*

• _Sommarbrud_

Hej på er tjejer..
    Ny här..Har aldrig varit på träff förut,men e lite nyfiken på å gå på en..det verkar skoj..

Läste att det skulle va träff nästa tors? (29/7) Tyvärr kan jag inte komma då,så det får bli nästa gång isf..

Kan ju presentera mig själv lite iallafall för dom som vill veta vem jag är..

Therese heter jag,är 20 (fyller 21 till hösten),bor i Hallunda med min sambo å våran dotter Tilde ,ca 35 min från T-centralen..

Gifter mig i Taxinge Kyrka den 27 Aug nästa år..

• Oktoberbride

Sommarbrud: Men vi känner ju varandra från Familjeliv du och jag..
    Clara heter jag på FL

• _Sommarbrud_

Oktoberbride:

Aaah...är det du? *ler*
    Hej!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!