Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Jag vill prova skumpa (se min egen tråd www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m715135.html)!
Vill ni följa med till www.baggus.nu?
Låter bra:) va härligt att prova skumpa å så äta praliner!!!
*VILL HA*
Slurp, jag älskar skumpa!! Ett av mina större missbruk om man säger så!! Låter jätte intressant!!
Midvinter, tror du att jag som har väldigt fint hår, vilket gör att jag inte alls har något tjockt å vackert hårsvall *suck* skulle kunna lägga in löshår bara för själva bröllopet utan att det ser illa ut? Eller måste man ha någorlunda tjockt hår, mitt hår går precis till axlarna, är väl en 10 cm längre då om jag låter det växa ut tills jag gifter mig
Li: Vilken jätte bra idé, vi tar första bästa datum: 25sep?! Visst!!!???
lillsmurf: Det tror jag. Min kompis har "limmat" fast löshår. (Det heter något på engelska som jag inte kommer ihåg) Hon har iaf tunt och fint ut och det mästa av håret hon satt in är garn, hennes hår ser jätte fulligt och fint nu. Så jag tror inte det är några problem att få ditt hår att se svallande ut för en dag. Jag hoppas på det själv. *ler* Jag har iof tunt hår men väldigt mycket hår, är ganska lyckligt lottad har jag kommit fram till.
Midvinter:
Tack för igår, jag är fortfarande mätt
Jag körde idén med att bjuda min far, med min mor idag.
Svaret blev:
Kommer han, tror jag inte att jag kommer.
Så det sprack tyvärr.
Kanske lika bra.
Prova choklad 25:e september? Ja tack!!!
Ni kan få min skumpa.
jag är absolut på för skumpa å chokladprovning den 25:e september!
Mitt inlägg försvann, försöker igen:
Jag reser bort ett slag imorgon. Om alla kollar på www.baggus.nu, fundererar, kollar almenackor, plånbok och lust så kan jag boka sen när jag kommer hem igen.
Ni får övertala KKB också.
Om man är åtta eller fler så kan man boka en egen "privat" provning.
Mirsha: Tack själv, och som jag sa, sov knappt en blund i går natt. *ler*
Tråkigt att det ska bli så men det kanske är lika bra. Jag har hittat en ring inte alls olik din, eller rättare sagt den är väldigt lik din men rundare och i vitt guld. Det bästa är att Peter tyckte den var jätte fin. Nu ska vi bara komma överrens om, om jag är värd en ring för 12 000:- *pah*
Li: Jag är på, det skulle vara jätte kul. Det borde inte bli så svårt att få ihop åtta stycken...(tänker)
Jag,
Li,
KKB,
Mirsha,
Jisan,
lillsmurf,
Octoberbride,
Paulaa,
Titta 8 st. Det är säkert fler som vill följa med.
Midvinter, det finns väl inte någon som inte skulle vilja följa med på skumpa å chokladprovning? Livets goda!
Jag tycker den 25:e september är ett bra datum, lön å allt!
Jisan: Jag tar heller chokladen... *ler* Men iof har jag aldrig smakat riktigt champanj.