• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Jisan

Marisha, det är löshåret, bara en av dom långa jag berättade om. Bra va? jag är supernöjd!

Jag vet inte om jag ska ha vita eller mörka kallor..*svårt* vad är finast??

• Midvintertös

Jisan: Jag tycker du ska ta dem mörkröda som du hade på bilden. Jätte fina, det är snyggt att bryta med en färg och inte bara ha vitt.

Håret var väldigt långt. *ler*

• lillsmurf

Det ser hur mysigt ut som helst (st:lucia), när åker ni?

kul det där med resedagboken, den sidan använde vi oss av när vi var i sydafrika och skrev på! Min syster använder oxå den sidan, hon har varit ute och rest i snart ett års tid (otroligt orättvist) i australien och nya zeeland!

Det ser helt underbart ut (maldiverna)! Kul att ni oxå dyker, visst är det underbart!

Exakt hur dyrt var det på maldiverna??
    Typ ex, läsk, middag m.m.

Om du kommer ihåg alltså!

Det skall nämligen vara dyrt på Seychellerna också har jag hört!

• Jisan

Men va skumt, vart har ditt inlägg tagit vägen Midvinter?? Skumt det var ju här nyss ju.

Jag funderar på att beställa hem en vit å mörk å spana på. Så får jag se vilka som känns mest rätt!

• Jisan

Li, världen är superliten Roligt sammansträffande!

• Jisan

Jag har precis bråkat med P ang oengagemang i bröllopet, men det är klart att det är mkt viktigare att mecka med Porschen än att fixa med saker till bröllopet!! Varför står man ut med dom??? Arg!!!

• Midvintertös

Jisan: den är lite längre upp.
    Bra idé då kommer du vet vilken som är rätt.

Lillsmurf: Visst är den sidan bra, man behöver inte maila alla och berätta. Ett helt år, vad avis jag blir. Jobba hon eller är det bara nöje?

Vi boka direkt vi Kuredu hemsida och flög regulärt därför vart det malaysia oxå. Vi hade faktiskt helpension om jag inte minns helt fel kostade det 75$ om dagen. Då ingår dricka i barerna också dock bara i glas och halva priset på vatten. Glass och godis fick vi köpa. En magnum gick på 35:-. Vi drack vatten för 900:- på 16dgr och då var rabbaten inräknad. Vi dök för lite mer en 10 000:- Men det underbart. Vi tog till och med Maldivian shark & ray cert. Seychellerna ska vara i samma prisklass.

Vi bokad vår resa genom Wästindiska companiet, skrev att vi ville ha romantik och dykning. Därav rekommenderade de St.Lucia. Såg ett program på Travel därifrån och halv ön är en djungel med safari och restauranger kommer bli super tror jag. Vi åker den 18:e januari 10dgr efter bröllopet.

• Midvintertös

Jisan: *skrattar* Man kan inte leva med dom men inte utan dom heller.

• Jisan

Nej det är ju så midvinter, men jag fattar inte hur dom tänker..ärligt alltså!

• lillsmurf

Hehe, en magnun 35 spänn, det var ju lite kul, lite som att jämföra sverige med norge antar jag!? Vatten 900 spänn, hihi!!

Jag har dykcert (advanced open water) vilket min sambo inte har, han har dessutom extrem hajfobi!! Får kallsvettningar bara han hör ledmotivet till hajen! Stackarn! Så vi får väl se om det blir någon dykning!

Syrran hade tänkt och jobba, men vad jag vet så har hon nog bara jobbat sammanlagt 3 veckor de senaste 10 månaderna, hon hade sökt arbetsvisa och allt, men som sagt det har blivit mest nöje för hennes del.

De sista åren har jag alltid flygit reguljärt, tycker att det är mycket bättre, så kan man själv välja och vraka med boendet och flygbolagen, jag har använt mig av indcen resor några gånger, både till thailand och till bali (mycket bra), till sydafrika bokade jag via kilroy och flög med KLM, men jag tycker att Thai airways helt klart är det bästa flygbolaget jag flygit med..

Ja resedagboken är verkligen ett lysande verktyg för alla resenärer!

Gud vad härligt, då är det inte så långt kvar tills ni åker, eller gifter er för den delen heller!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!