• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • L i

Jisan, du kommer säkert att se otroligt avslappnat chic ut. Det är jag övertygad om!

Du får gärna låna din värmepryl om du vill!

Förresten, jag måste börja fundera över mitt hår!! Vad tycker ni som sett mig, vad ska jag ha för frisyr??? Tänkte färga håret innan, så att jag förstärker det rödguldiga i mitt eget hår, i övrigt vet jag inte alls hur jag ska se ut. Såg faktiskt en jättesöt krona på stan häromdagen, men det blir nog lite mkt för ett stadshus-bröllop...

• Bröllopstokiig

låt mig säga så här...Vi struntade i filmen, kön var gigantisk..å det var bara en massa ö-kändisar, så vi gav upp. Gick in på Noa Noa å shoppade en tröja å väska för 800 kr..*herregud va dyrt* Men fint var det...Gick hem å klippte rispåsar!..Det är väl nästan som en galapremiär:-O

• Midvintertös

Jisan: Ne vad tråkigt. Men vem har lust att stå och vänta i evigheter.

Li: Jätte snyggt om du förstärker det röda, jag tycker det skulle vara snyggt med lite blonda eller kopparfärgade slingor. Tycker du ska ha halv uppsatt. Köp något som samlar lockarna. Kommer bli jätte snyggt.

Mirsha: Japp jag är redo. Dock är mina inbjudningskort en besvikelse, vet ej om jag vågar visa min misslyckanden.

Var och vaxade bena inne i stan igår, jag och min tärna tog en sväng förbi chokladfabriken, som har öppnat igen. Jag hittade påsar med drick choklad 70% kakao i, så nu ska jag testa min chokladdrink istället för skumpa.

• Jisan

Midvinter: Oh yes, jag orkade bara inte, å sen ville jag inte att folk skulle se mig som en kändis wannabee typ..jag vet att det är töntigt men. Du jag hittade facklor på Stockhom igår, 39 kr styck, dom var rätt stora å fina.
    Låter gott med chokladen, som vanligt är man godissugen ens innan klockan slagit nio*fniss*

Li, håller med midvinter där, förstärk det röda å lite guldiga slingor, superfint. Ha uppsatt med ett par av dina superfina lockar som trillar ner...

• Midvintertös

39:-/st det var ett bra pris! Var ligger affären någonstans?

• Jisan

Den ligger på Kungsgatan, ny rolig inredningsbutik, lite som Lagerhaus men med lite mer roliga saker

• Midvintertös

Kungsgatan, hm. Kan inte minnas att jag sätt en butik där som heter Stockholm. Ligger den längre ner mot Vasagatan?

• Jisan

Den ligger typ under ena kunstornet..på samma sida som din sko å SIBA.. Hade massa roliga saker. Stockhome tror jag det heter!

• Midvintertös

Jaha, tror jag vet var det ligger då. Måste ha missat den affären helt...

• L i

Midvinter: Jag tror att Stockhome är relativt ny, jag sprang själv på den för första gången i våras. Den ligger verkligen _under_ tornet så ha korpgluggarna öppna!

Facklor kommer annars säkert att finnas överallt runt jul (och nu i kräfttider kanske?).

Choklad var ju en superidé! Åkte själv förbi Chokladfabriken igår och såg att det var öppet.

Jisan: Jag förstår dig precis med kändis-wannabee-nojan. Precis så hade jag också kunnat göra!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!