Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Hahahah, det är ett tufft jobb att shoppa med någon måste göra det
Jag vill oxå tillbaka till Ljunggrens, det var en fin affär, verkligen! Där hade jag kunnat shoppa loss rejält!
Jag hann inte med Ljunggrens. Har provat en miljon bh:ar och köpt med mig olika orangea kallor hem för att fundera på vilka som är finast. Har ont i fötterna nu...
Jisan: Vi kan ju göra sällskap till Ljunggrens någon em. Jag kan imorgon, inte på fredag, och sedan ti-on-to nästa vecka.
Hittade du några bra underkläder Li? det tycker jag kan vara svårt Så egentligen ska man ju köpa på sig ett lager om man hittar nått man tycker om.
Jisan:
Nja. Jag hittade ett par "minimisers", dvs sådana som plattar till och är väldigt släta och diskreta. Jag hade tänkt köpa något som bullar upp också, så att jag kan prova båda varianterna när jag bestämmer vilken ringning klänningen ska ha, men någon klockren sån hittade jag inte.
Har haft vaga funderingar på något korsettaktigt också, men då måste man väl nästan ha en påkläderska med sig när allt ska hyskas på, vet inte om jag ids hålla på...
Jag köpte en sån slimmer body typ..problemet var att den lös igenom min klänning, så det var lika bra att inte ha nått under eller ja jo nu lät det ju som att jag skulle vara naken, så är inte fallet
Vart hittade du dina minimisers?
Minimisers finns överallt tror jag. På NK plockade dom fram 7 (sju!) i min strl, och jag har ju ändå inte direkt medium ...
då ska jag bege mig till NK!
Gör det Jisan. Dom var trevliga i Gamla stan också. Fast var beredd på att sådana där "riktiga" underklädesexpediter håller på och klämmer och drar i tuttarna i ett kör, det är som att vara på gyn., ingen prydhet där inte!
Har du tid med Ljunggrens? Annars stolpar jag nog dit själv, känner ett visst pappers-behov *s*.
Hm....jag tror att det är kört med ljuggrens just nu, ikväll ska jag på brudsminkskola på Make up store...Imorgon vet jag inte, kan du då?
Li, även om det inte alltid känns bekvämt att någon ska dra å syna en som dom gör på sånna ställen så får man så otroligt bra hjälp! Guld värt! Å det roliga är att dom kan säga nästan på engång vilken storlek man har, å då inser man att man har klämpt i sig typ fel storlek i all år