• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Jisan

hhahaha:-O Vet du vad Marisha, vi kan ta pengarna när vi ses nästa gång:-O kommer du den 29:e? Jag ska ta fram den å ta med mig den!

• Marisha-69

Jisan:
    Nej den 29.e firar vi svärmors födelsedag och den 30:e åker vi till Skåne.
    Jag ska träffa Midvintertös den 21/7 jag kanske ska fråga henne om hon kan lägga ut tills dess!?
    Annars kan vi ta det när vi ses nästa gång om det är ok för dig?

• L i

Eller så kan jag få köpa den av Jisan imorgon, så får du den av mig sen Marisha? Bara jag får a---- ur så fixar jag våra inbjudningskort på en kväll, så du kan ändå få den snart.

Vad sägs om det?

• Marisha-69

Li:
    Ja jag ska ju inte gifta mig förrän nästa år i augusti så jag har väl inte bråttom direkt
    Gör det, så gör vi affär sen.

• L i

Men då gör vi så. Jag köper den av Jisan imorgon.

När vill du ha den Marisha?
    Är det ok efter semestern (vi är igen hemma ca 2/8)? Då får vi ju anledning att ses om inte annat .

Jag köper nog papper imorgon på Ljunggrens, sen kan jag göra själva värmepulandet redan nu innan jag gör bladen med själva inbjudan som vi klistrar in i korten.

• L i

2 augusti skrev jag, inte någon gubbe!

• Marisha-69

Det går bra, vi kan höras närmare om det.
    jag ska förhoppningsvis ha köpt mitt papper SENAST 20/8 så då kan det vara kul att ha den

• § Cicki §

Halloj där!
    Har inte varit så aktiv här de senaste dagarna, men hänger me i morgon Ses 17:30!

• Midvintertös

*ler* Ni är för goa... (läst inläggen)
    Vad skulle vi göra utan denna tråd?

Cicki jätte kul att du kommer med!

• Jisan

Li, Marisha..Jag har med mig värmemockajängen Har dock ingen förpackning kvar( den slängde ju mannen såklart!)Den är helt brand new, testat den typ 4 ggr..

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!