Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
hhahaha:-O Vet du vad Marisha, vi kan ta pengarna när vi ses nästa gång:-O kommer du den 29:e? Jag ska ta fram den å ta med mig den!
Jisan:
Nej den 29.e firar vi svärmors födelsedag och den 30:e åker vi till Skåne.
Jag ska träffa Midvintertös den 21/7 jag kanske ska fråga henne om hon kan lägga ut tills dess!?
Annars kan vi ta det när vi ses nästa gång om det är ok för dig?
Eller så kan jag få köpa den av Jisan imorgon, så får du den av mig sen Marisha? Bara jag får a---- ur så fixar jag våra inbjudningskort på en kväll, så du kan ändå få den snart.
Vad sägs om det?
Li:
Ja jag ska ju inte gifta mig förrän nästa år i augusti så jag har väl inte bråttom direkt
Gör det, så gör vi affär sen.
Men då gör vi så. Jag köper den av Jisan imorgon.
När vill du ha den Marisha?
Är det ok efter semestern (vi är igen hemma ca 2/8)? Då får vi ju anledning att ses om inte annat .
Jag köper nog papper imorgon på Ljunggrens, sen kan jag göra själva värmepulandet redan nu innan jag gör bladen med själva inbjudan som vi klistrar in i korten.
2 augusti skrev jag, inte någon gubbe!
Det går bra, vi kan höras närmare om det.
jag ska förhoppningsvis ha köpt mitt papper SENAST 20/8 så då kan det vara kul att ha den
Halloj där!
Har inte varit så aktiv här de senaste dagarna, men hänger me i morgon Ses 17:30!
*ler* Ni är för goa... (läst inläggen)
Vad skulle vi göra utan denna tråd?
Cicki jätte kul att du kommer med!
Li, Marisha..Jag har med mig värmemockajängen Har dock ingen förpackning kvar( den slängde ju mannen såklart!)Den är helt brand new, testat den typ 4 ggr..