Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Vad kul med hippa, Paulaa.
Jag har precis börjat jobba för ett par timmar sedan och ska jobba nästan hela natten!
Trevlig helg tjejer!
*undrar om man vågar surfa på underklädessiter från jobbet...*
CoolJen: Den här tråden är mer blandad, med ett par aug.-05brudar och resten av oss lite då och nu . Den andra tråden som heter "sökes..." är nog bara aug.-05, tror jag.
Jag skriver bara här nu, gifter mig i höst.
Li: hihi det kankse är bäst du håller dej till rumsrena sidor på jobbet ;) haha
ja det ska bli jättekul med hippa! hoppas allt blir bra o vädret blir bra...
ha en trevlig kväll trots jobbandet!
cooljen: det är som li säger. de som var med från början (inkl mej själv ) brukar prata med varandra i den andra "sökes" tråden. jag hänger dock med i så många trådar jag kan med eftersom det e så kul !
Där är ni, trodde jag var ensam här.
Ska ni skriva egan löften? Jag håller på att gå igenom massa gamla BT-trådar, slutade när jag kom till 2002-någonting. Vill jätte gärna ha egna löften men vet inte om jag vågar lite på rösten. Oj nu vart det rim tom
MIdvinter: det är himla fint med egna löften men den stora frågan är, kommer man utstå processen utan att storböla??
Jag tror vi kommer att sikta på det men det e lååångt kvar för oss , det känns så personligt om man själv har skrivit ihop nånting, alternativt kan man ju hålla ett tal till älsklingen under festen..
Himla fint med egna löften, OM man kommer på något som verkligen är personligt och "äkta", annars tycker jag faktiskt bara att det blir dravligt (misssförstå mig rätt!).
Jag tror inte jag pallar egna löften så det har jag valt bort.
Jag kommer ändå stå där och böla så det skvätter.
Undrar om jag inte ska ta en rejäl drink en halvtimme innan vigseln
Paulaa: Jag har inte bestämt mig helt för jag vet inte själv om jag klara det. Men det skulle vara himla mysigt.
Li: Jag förstår det precis, det får inte låta töntigt.
Mirsha: Jag tror det blir ett glas skumpa iaf.
Okej! Jag vaknade nu i morse och hade denna dikt/löften i huvudet. Frågan är om den inte är förmycket dikt, men man kanske kan kompenera.*?* Här kommer den iaf. Snälla skriva vad ni tycker, den är säkert jätte töntig:
Min älskade P, min vän, min lycka.
Jag fann dig en mörk oktoberkväll
lika mörk var min själ
En blik in i dina ögon och visste
att livet skulle bli värt att leva.
Du är mina vingar, jag ska vara din vind
Du är mina andetag, jag ska vara din luft.
Du är mitt hjärta, jag ska vara din själ.
Ta min hand, jag vet att vi klara det tillsammans.
Vi ska älska i evighet.
Jag och P träffades när han kompis fylde 20år (8år sedan). Han som fyllde år vars tjej (min tärna)var min kompis idag bästa vän. Jag hade precis flytta hem från min farbror i Västerås som jag hade flytt till när jag gjorde slut med mitt ex. Han blev väldigt våldsam och det slutade med att jag fick sluta skolan och fly. Berättar det så ni kanske lättare förstår innebörden i dikten/löftet.
Tack och kram på er
Midvintertös:
Mycket vacker!
Det som känns rätt för dig att säga till honom kommer också att vara det för alla som lyssnar.
Tyvärr kommer inte ett öga att vara torrt men det är väl ok
Tror du att du kan säga allt det där utan att storböla?
I såna fall, go for it!
Mirsha: Nä det är jag inte ett dygg säker på. Jag måste öva. Tror jag kommer bestämma mig i sista stund.