Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
hej brudar!
Här är det fortafrande full rulle i tråden ser jag ;). jag var på Hippa i lördags där vi spelade in en skiva med bruden , sen åt vi picknick ( tur att det inte regnade men vädret var trist) och sen var vi på sydpolen och relaxade i jacuzzi osv, vi avslutade kvällen med att äta ihjäl oss på en libanesisk restaurang där det även var live uppträdanden. så det var kul! enda nackdelen var att vi höll till i Södertälje (själv är man ju där varenda dag på jobbet man vill ju helst inte dit även på helgen )
hoppas ni har haft en bra helg!
Paulaa: Låter som en hippa som jag skulle vilja ha, dock inte i S-tälje. *ler*
Skulle du med imorgon?
Vilka skulle med imorgon?
Jag
Li
Jisan
Cicki
Var det någon mer?
Nu har jag varit hos Carro (sömmerskan) och sedan varit och tittat på tyger. Jag kommer inte alls att sy en sån klänning, eller ha sån färg, som jag hade tänkt mig, men jag kommer att bli sååå fin *nöjd*! Tar med tygproverna imorgon.
Midvinter, Carro hälsade till dig så Tack för cateringmailet också, jättesnällt av dig och av dem. Vi ska fundera!
Li: *ler* Förstod att hon skulle komma med ett och annat tips som får en att ändra sig. Hon har öga för sådant. Vilket känns jätte skönt och tryckt.
Sa vi 17:30 imorgon?
Yes: 17:30
Kanon, nu kallar mina soon 2 be wife pliker på mig, storhandling.
Jag kommer inte med imorrn eftersom vi reser iväg ;) till solen men hoppas ni får jättekul och jag hoppas vi kan ses efter semestern.
jag loggar nog in mej från spanien så ni blir itne av med mej ;)
hejrååå!
Jaha själv sitter man här hemma med en son som är prickig på varenda liten del av kroppen, även i munnen (vattkoppor).
Men ha så himla trevligt imorgon och tänk lite på mig,va!
Jisan:
Kan du inte ta med din värmepryl imorgon och lämna den till Midvintertös så skickar jag dig pengarna omgående?
Maila mig så löser vi det!?
Jag tror vi sa 200:- men det står nog några sidor tidigare här i våra inlägg, jag ska kolla.
Jisan:
Jag kan ju lämna pengar i dina föräldrars brevlåda!?
Eller till och med ringa på