Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Li: Hur gick det med Carro????!!! *nyfiken*
Var är det du bor nu igen? Jag vet ett ställe här i Tumba, heter Tumba Fisk och Delikatess. Jag köpte av dem för något år sedan, sallader med bröd och dressing. Jag var och hämtade allt själv men det var riktigt bra. Jag har för mig att de har öppet till två på söndagar. De gör inte enbart fisk/skaldjur utan även kött/veg.
Vet inte om jag klara av det, men tack för idén att ge den till honom iaf. Ska komma ihåg det.
Mirsha: Roligt att hon är bokad Visst känns det skönt.
Midvinter: Jag ska dit imorgon måndag. Berättar allt på tisdag!
Var maten bra i Tumba tyckte du? Vi är en rätt kräsen familj, så vi lagar hellre själva (trots allt bök) än tar något halvdant. Det behöver inte vara så "tjusigt", men måste vara GOTT!
Jisan:
jag köper gärna din värmepryl om du har den kvar?!
Li: Ja, det så jag nu när jag kollade datumet. Jag tycker de är jätte duktiga där, äter lunch där en-två ggr i veckan. Han som har hand om fiskdelen är väldigt kunnig och kommer alltid med bra tips om man frågar. Restaurang delen har jag svårt att tro att de skulle vara sämre. Tror vi kommer åka dit på lunchen idag, frågar om de kan, vet att de ska finnas catring menyer, tar en och mailar den till dig.
Hej brudar!
Nu är jag tillbaka, fy f*n va det har regnat, min fluyfftiara är inte så fluffig längem ser ut som en tuffsig tiara:( Det var roligt iaf.
Marisha, då är den din..gu va sa jag för pris?..har världens sämsta minne!
Midvinter, underbart fint skrivet till din M2B. Jag ska ha egna löften, men jag kommer storböla det är en sak som är säker!
Jisan: Vad ska du säga?
Hur gick det med Backham och gänget
Hahah det där med Beckham var bara buff å båg, det var någon som hade satt upp en pappdock på honom i ett av hotellets fönster Roligt grej att alla gick på det.
Vad jag ska säga..Jag vet inte...eller..jag ska skriva ner det, har det bara i huvudet!
Jisan: *skrattar* Det kan jag tänka mig...
Du får om du vill (pleas) skriva det till mig? Jag känner mig väldig osäker, det lät inte töntigt?
Nej det lät inte alls töntigt, tvärt om jag önskar att jag hade så mkt att säga till P..
Du undrar om jag har kvar din mailadress, har du min?
Jag hade den, glöm det midvinter!