• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Midvintertös

Ja jätte lugnt. Nu åker jag! Ses snart.

• § Cicki §

Hej tjejer!
    Jag har tyvärr fått förhinder ikväll! (sent=besviken!!!) Ha det kul ikväll dock! Mvh, Cicki.

• Jisan

Tack för idag Midvinter å Li, jag hade utan problem kunnat sitta å prata med er i timmar! så roligt verkligen. Kram på er

• L i

Detsamma Jisan! Verkligen jättetrevligt! Måste göras om snart!

• Marisha-69

Kul att ni hade trevligt tjejer.
    Oj, vad jag hade velat vara med

Jisan:
    När är det dags för er? Jag kommer inte ihåg :-O

• Jisan

Marisha, det är dags den 7/8..så...snart mao!
    Kunde du hänga med den 29;e?

• Jisan

Kanske ska förtydliga mig, jag hade kunnat prata med er i flera timmar TILL, det var ju trots allt typ 4 timmar vi avverkade

• Marisha-69

Jisan:
    Ok, 25 dagar and counting..........

Nej tyvärr inte
    Det är mitt i våra semesterplaner.

• Jisan

Jag vet, det är grymt nära nu..

• L i

Morrn!

Måste bara säga igen att det var sååå trevligt igår! Jag är riktikt ledsen över att jag inte kan följa med den 29:e.

Idag tänkte jag gå på underklädesjakt. Jag har typ bara gamla sladdriga amningsbeh:ar nu så jag tänkte köpa typ tre olika som sitter bra: "vanlig", minimizer och balconette så att jag kan prova ut vilken typ av urringning jag vill ha.

Tänkte också kolla på champangeglas och så vill jag hitta en emboseringsstämpel i form av just champangeglas. Någon som sett?

Jag tror att jag gör inbjudningskorten som vi pratade om i går: jag klipper sönder de där kuverten så att de blir kort, sen klistrar jag på remsor i de andra färgerna + guld. Sen tänkte jag bifoga en "önskelista" löst på något annat papper.

Måste bara gå tillbaka till Ljunggrens och kolla vad man ska använda för penna på de där kuverten + köpa fler...

Puh, det är arbetsamt att shoppa ...

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!