Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Ja jätte lugnt. Nu åker jag! Ses snart.
Hej tjejer!
Jag har tyvärr fått förhinder ikväll! (sent=besviken!!!) Ha det kul ikväll dock! Mvh, Cicki.
Tack för idag Midvinter å Li, jag hade utan problem kunnat sitta å prata med er i timmar! så roligt verkligen. Kram på er
Detsamma Jisan! Verkligen jättetrevligt! Måste göras om snart!
Kul att ni hade trevligt tjejer.
Oj, vad jag hade velat vara med
Jisan:
När är det dags för er? Jag kommer inte ihåg :-O
Marisha, det är dags den 7/8..så...snart mao!
Kunde du hänga med den 29;e?
Kanske ska förtydliga mig, jag hade kunnat prata med er i flera timmar TILL, det var ju trots allt typ 4 timmar vi avverkade
Jisan:
Ok, 25 dagar and counting..........
Nej tyvärr inte
Det är mitt i våra semesterplaner.
Jag vet, det är grymt nära nu..
Morrn!
Måste bara säga igen att det var sååå trevligt igår! Jag är riktikt ledsen över att jag inte kan följa med den 29:e.
Idag tänkte jag gå på underklädesjakt. Jag har typ bara gamla sladdriga amningsbeh:ar nu så jag tänkte köpa typ tre olika som sitter bra: "vanlig", minimizer och balconette så att jag kan prova ut vilken typ av urringning jag vill ha.
Tänkte också kolla på champangeglas och så vill jag hitta en emboseringsstämpel i form av just champangeglas. Någon som sett?
Jag tror att jag gör inbjudningskorten som vi pratade om i går: jag klipper sönder de där kuverten så att de blir kort, sen klistrar jag på remsor i de andra färgerna + guld. Sen tänkte jag bifoga en "önskelista" löst på något annat papper.
Måste bara gå tillbaka till Ljunggrens och kolla vad man ska använda för penna på de där kuverten + köpa fler...
Puh, det är arbetsamt att shoppa ...