Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Li: förståd att jag inte var vaken riktigt. *ler*
Jisan: Vad roligt med kalapremiär! Hur kom du dit?
Det är en kompis som har vunnit biljetterna på NRJ å så kunde inte hon å då fick jag å P dom Fast jag är lite skeptisk till efterfesten åså, kanske åker hem å pillar med programmen
Jisan: Klart ni ska gå en snabbis på festen om inte annat bara för en titt. Men det blir väl sent antar jag. Kul ändå att få gå på något större.
Jo jag ska se om jag kan få med mig P en snabbis.. skönt att göra annat än planera ett tag
Li:
Vi har heller inte användning för värmeprylen.
det har blivit ändrade planer med korten
Marisha, vad har ni nu för idéer? *nyfiken*
Marisha: Då behåller jag gärna värmeprylen, den var kul att leka med. Om någon vill låna den går det så klart bra!
Jisan, du får väl träna lite på att skrida och posera ikväll, det gör man väl på premiärer ... Klart att ni ska vimla en snabbis på partyt också!
är lite nyfiken...vad är värmeprylen för nåt??
Li, jag ska se så där..du vet chic ut ikväll i mina jeans å munktröja..*fniss* Värmsaken är säkert superrolig om man bara kan få den att inte göra så alla saker flyter ihop
Funderar på en sak...om man kanske ska ha värmegrejjade gubbar i gästboken , är det någon som ser om dom är vanliga eller inte?
Jisan:
Jag har återgått till min ursrungliga idé med Less is more.....
Så det blir inte en massa tjafs på inbjudningarna utan bara text och en enda bild på framsidan, och ett ändrat format.
Ha så kul ikväll
Li:
Ja gör det, den kommer säkerligen till användning någon gång.
CoolJen:
Värmeprylen = en värmefön till embossing.
Midvintertös:
Snart.......