Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Marisha, oh yes, bara 22 dagar kvar, är det nu paniken ska komma?;.=)
Hej allihop!
Den 27/8-04 tycker jag att vi träffas för våran tårt träffa. Då har vi alla haft semester. (hoppas jag) Och en ny lön på kontot. Hoppas det passar alla med en fredag, tänkte vi kunde ta äta lite tårta först sedan sätt oss någonstans med en matbit och ett glas vin, så får Jisan berätta om sin dag.
Mirsha: Kommer inte missa vår träff, är i full gång med kuren så det lär inte vara något problem. Så får du visa mig dina nya kort.
Visst skulle vi ses den 29:e oxå eller är det jag som är ute å cyklar?
27:e blir kanon å kalas! Smarro med tårta!
Hej!
Helt slut efter en dag på Kolmården...
Marisha: Jag kommer nog inte använda värmeprylen till mina kort. Vi har lekt lite annat med den. Åker på sem nästa vecka,på fre morgon. Tillbaka 2/8 på kvällen. Om du inte vill ha den jättesnabbt kan vi kanske ta det på tårtträffen? Hojta till annars!
27/8 låter förresten bra för tårtträff, med reservation för att vi har semester och _eventuellt_ åker på någon spontanresa.
Jisan: 29:e är väl 29/7 tror jag. Då kan inte jag. Tror att KKB kunde då?
Nu ska jag ramla i säng innan jag somnar sittande.
Midvinter! Om du inte hittar silverfärgade kameror så tycks det finnas på www.rememberwhen.se i webshopen under "bröllop".
Li: Tack vilken bra sida! Men jag hittar inga kameror. Eller så kan jag inte leta så här tidigt på morgonen.
Halloj brudar! Allt bra?
Idag är det bara 19 dagar kvar! Herregud!! jag borde vara ledig från jobb å bara planera planera planera!!
Midvinter, ett tips på kameror som är fina i silveraktigt är på www.calliografen.se där köpte jag mina!
Kollade efter fackor åt dig, å såklart på den Eden jag var på så hade dom inga.:( Men jag ska kolla vidare!
Jisan: Tack ändå, vet inte hur lätt det är att få tag på facklor sommar tid. 19dgr ja förstår att du börjar bli hispig. *ler*
Det är rätt mkt kvar som ska fixas:( Men ja ja, jag ska iaf ta ett avbrott ikväll för att gå på galapremiären av Kung Arthur å sen efterfest på Hotellet
Godmorgon alla!
Midvinter: klicka på webshop uppe i mitten, sedan på bröllop i vänstermarginalen. Kamerorna kommer upp direkt, utan att du behöver välja fler undermenyer.