Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Jag vet Midvinter, jag har läst den, det är ju helt sjukt!!!!
Jag vet inte men jag är väl gammeldax.
lillsmurf: 19aug har du haft nå semester innan? Det är en hel månad kvar? Men då kanske det är sommar att skryta med o andra sidan.
Jag vet inte, det känns snarare som att Trådstartaren har ett annat sätt att se på saker än oss "vanliga"..ett sätt jag tycker känns fel faktiskt!
Du...vad tycker du om risidéen`? vanligt eller Jisan style alá fullkorn?
Jag tycker att det känns lite som om trådstartaren har hittat på lite kul för att se vilka svar som kommer, eller?
Jag hoppas det i alla fall.
Om man tar steget och gifter sig så bör man vara monogam enligt min uppfattning, annars kan man väl leva ihop bara.
Midvinter:
Nu åker jag hemifrån om ett litet tag så vill du nå mig då så blir det mobilen.
Jisan:
Jag älskar den slarviga svinryggen och de mörka kallorna!!!!!
Har du satt i löshår så den bilden med långa håret är sedan efter vi träffades?
Helt amazing i såna fall, det syns ju inte :-O
Midvintertös: Nä ingen semester innan i sommar, jag var däremot i sydafrika och reste runt en månad mellan den 6 jan ooch 6 feb, nu den 19 aug åker jag till bali tillsammans med min blivande i 3 1/2 vecka för att hälsa på min syster! Har inte sett henne på snart ett års tid! Men hon har iaf lovat och hålla sig i Sverige när bröllopet blir av i aug nästa år då hon kommer att vara min hederstärna!
Halloj tjejer! Här kommer en liten hälsning från en semestrande (fast egentligen sjukskriven ) KKB. Vi ses väl nästa vecka?
Lillsmurf: Vad härligt det låter. Det är väl inte speciellt dyrt där nu? Riktigt avis blir jag. Hur var sydafrika? Berätta!
Mirsha: Det känns som att det är fejk, men man vet aldrig. Ringer dig på mobilen när jag är på G.
Jisan: Tycker nog du kan köra på fullkorn. När/var/hur skulle ni fota er? Så du inte är full av ris då.
Midvintertös
Ja, det är väl tur att man har något att se fram emot annars hade det varit jobbigt att jobba hela sommaren, men men den som väntar på något gott..
Bali är väldigt, väldigt billigt!!
Oj det finns massor att säga om sydafrika, det var en fantastisk resa, jag har skrivit tidigare i en tråd om detta, kolla länken.
www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m710155.html
Förresten, vart har ni planerat att åka på bröllopsresa, vi är helt säkra på att det blir Seychellerna för vår del!!
Lillsmurf: Vad underbart det lät. Å har alltid velat åka dit, ville åka till Tansania och Zensebar på b-resa men min sambo ville inte. Vi åker till St:Lucia istället, har aldrig varit väster ut så det kommer bli kul. Hotellet vi ska bo på: www.tikaye.com
Nu i mars var vi i Malaysia i 11dgr och flög sedan vidare till Maldiverna och ön Kuredu. En helt underbar resa det med. Om du vill läsa om den kan du gå in här: www.resedagboken.se sök resa Malaysia/Maldiverna(Lankawi/Kuredu) Har svårt att fatta att jag ens varit där.