• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Jisan

Vilka fina bilder, det är alltid roligt att se Du kommer vara så fin!

• L i

Vad fina bilder, Midvinter!

Jisan, P var säkert här inne och läste en sväng och förstod att det var viktigt för den kommande äktenskapslyckan att han påspysslade lite! Hur gör ni, ska ni köra på råris (har du provkastat? Det kanske är mycket tyngre än annat ris?)?

• L i

Jag vill ha en cape!

Som den på Yala www.yala.se (under "tillbehör"). Carro får väl sy, om hon inte deserterat .

• lillsmurf

Midvintertös, vilken fin frisyr, jag vill oxå ha så där långt hår!! Själv sparar jag allt jag kan och hoppas att det växer mer det kommande året än vad det har gjort sen jag föddes! Kommer du att blanda in löshår?

Li, tack!! Å vad mysigt med Spa, till vilket spa åker ni?

• L i

lillsmurf: Vi åker till Hasseludden och bor i japansk svit med eget sådant där varmkälle-bad på rummet och privat roomservice. Vi kommer dit på em tillsammans med fotografen. När fotandet är klart tänkte vi dricka bubbel, bada, äta gott och ta någon behandling dagen efter.

Sen har vi (suprise-)fest för familjen när vi kommer hem.

• lillsmurf

Li, Ååhh ni kommer att få det helt underbart, jag och min blivande tillbringade första helgen i juni på hasseludden, bara mös, åt gott, drack skumpa, låg i de varma källorna.

Och bäst av allt, det var där han friade till mig!!!!!!

• L i

Institutet för onödigt vetande rapporterar att mina kallor som jag fick av floristen i så pass "dåligt skick" att han inte ville sälja dem trots det har hållit i 8 dgr i vanlig vas i rumstemp, utan att jag snittat om dem eller bytt vatten.

• Bröllopstokiig

Jag är så glad, solen lyser..vi har precis suttit på en maratonfika på balkongen på jobb Härligt! Å så vet ni tjejer, jag gifter mig om 16!!! dagar!!!

• Midvintertös

Hej!

Då skriver jag inge eftersom mitt inlägg verka ha försvunnit helt.

lillsmurf: Det blir mycket löshår till den frisyren, har skulderbladslångt hår men jag vill att de ska var riktigt långt.

Li: Det är så mysigt där ute på Hasseludden. Riktig mysig kväll kommer ni att få.

• L i

Midvinter: En sådan frisyr kan jag också tänka mig, jättefin! Fast jag är ju velig så jag har inte bestämt om jag ska ha "helt uppsatt" eller sådär lite halvt bara.

Har du pratat m någon frisör om ung. hur mkt löshår det går åt till frisyren på bilden?

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!