Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Li: Ok. Känner mig lite halv blind, det var ju inte länge sedan jag gick där och såg ingenting.. *s* Vet inte om jag berättat för dig att jag funderar på att skippa punschen och ha varmchoklad med vaniljvodka i. Nu har jag god choklad ska bara pova med vodka i oxå.
Härligt med sommar Har suttit ute på balkongen på jobbn med tjejerna här å fikat i 45 min
hahaha nått ska man ju ha för att man jobbar på sommaren.
Li, Nej jag fick bara panik,jag ville inte stå där å pinas i regnet för att sen sitta på en bio med blöta jeans å inse att "kändisarna" i sverige verkligen är B-kändisar, vad har dom gjort för världens för att göra den bättre?
Jag laddade ner filmen hemma igårkväll!
Jisan: *skrattar* Ja så kan det gå. Det värsta är ju att de inte fattar att de är B-kändisar. De flesta kommer inte ihåg vad det heter eller vilken såpa de var med i. *ler*
Choklad m vaniljvodka låter smaskens, iaf i teorin. Du måste nog göra noggranna smaktester ! Annars funkar väl choklad m konjak eller whiskey antar jag.
Jag tycker vaniljvodka är bland det bästa som finns, lovely! jag kan vara testperson midvinter!
Eller såklart, choklad och rom!
Jag anmäler mig också som frivillig smaktestare!
Nej visst är det så att dom inte fattar att dom är patetiska?! Jag menar, halååå!! Kom tillbaka när ni gjort annat än att ha sex å kräks i Tv.:-/
Ja vi för köra en testing. *skrattar* Kan bli riktigt farligt... Ähh ddett någonsss ssshhom gillar vaniljss...
Har tänkte på mintlikör oxå... Mums
Nu ska du inte vara sådan, Jisan! Har inte du alltid drömt om att bli ihågkommen för att du förnedrat dig offentligt???!!???
Ja, lite after eight-smak sådär? Borde funka! Om du inte vill bli gravt alkoliserad och ruinerad på kuppen så kunde du ju börja med att testa med sådana där smakessenser som de har på fikaställen.