Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Tjena!
Verkligen supergulliga brudbjörnar Midvintertös!
Jisan: Vad var det jag sa *älskar att ha rätt!*, klart att ni blir hippade av era jobb! Kul att det var en så trevlig och lyckad hippning.
Igår träffade jag och min ettåring en bekant med lika gammal dotter. Hon (mamman *s*) gifter sig nu i juli och vi stötte på varandra här på BT av en slump. Jag blev rätt full i skratt när hon igår tipsade mig om en nageltjej som skulle vara så bra och billig; det var nämligen din kompis Jisan! Madde ska dit samtidigt (före/efter, minns inte) som du nästa vecka. Världen är rätt liten ändå...
Marisha: Jo visst blir det supermysigt på vintern, samtidigt blir jag lite avis på er sommarbrudar också. Ni kan ju ha en massa sommarblommor, fina tunna skor och åka båt och skåla utomhus etc etc etc
Jag kan bara säga så här...Ja ni har rätt! Det var så roligt å jag blev så otroligt överraskad, verkligen!
Det roliga var att jag inte hade förväntat mig att bli hippad av just dom tjejerna
Det är bara 17 dagar kvar, shit..ska försöka göra klar vissa saker idag..en fråga..eftersom jag bara äter råris å sånt tråkigt vorde det roligt eller tråkigt att ha det i rispåsarna? Ska man ha vanligt vitt istället?
Kolla in här tjejer, lite insperationsida för mig, vad tycker ni om bröllopsfrisyrerna?
photos.yahoo.com/jisisen
Hej Jisan!
Tycker att frisyrerna på både bild nr 8 och nr 13 är jättesnygga! Jag har funderat på kallor i någon dropformadbukett men när jag såg bilderna på de vita kallorna i "bunt", vet i fasen om jag inte ångrar mig,
(lillsmurf, sthlm, gifter oss 19 aug 05)
Jisan!
Läste precis i en annan tråd att ni skall ha ett smurfpar på tårtan, får man fråga vart ni har hittat det!
Lillsmurf är ett ord som förekommer ganska ofta hemma hos oss!
Lillsmurf! Dom finns på en lekssaksbutik på kungsgatan (vid pub typ) en sån klassisk leksaksbutik. Där kostade smurfarna 35 kr styck å är underbara!
Jisan: Ja du jag tycker dom är fina allihop. Men om jag måste välja blir det bild 8 & 9, gärna dem tillsammans.
Kul att de var några du verkligen inte trodde skulle göra det. *ler* Fy nu får jag ont imagen för din skull. Det är nära nu.
Jisan!
Åh tack, då vet jag vilken affär det är, skall nog ta en sväng förbi där på lunchen tror jag!! Mutter, själv går man inte på semester förrän den 19 augusti!!
Midvinter, ja det är nära, way to close känns det som! Har massa saker att fixa! Ska köpa mer typ till rispåsarna å så idag, sen mörkblått band till mina kallor å sen ska jag kolla om det finns nålar som har en pärla på slutet, ni vet så att det blir fint med blommorna!
www.brollopstorget.se/Forum-1-12/m713541.html
Ni måste läsa den här tråden.