• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • L i

Jisan:
    Kan inte Ljunggrens imorgon så jag går dit idag. Om du går dit nästa vecka kan jag hänga på iaf, bara för sällskapss skull. Bara att hojta till (gäller så klart er alla!).

Jo, jag vet det där med bh-damerna. Jag som hasat runt i amningsbh:ar det senaste året såg heeelt annorlunda ut med "schysta prylar på lökarna" .

• Jisan

Li! Juste ju! Det är så det ska kännas med en ny BH, som ett lyft..

Ja vi kanske kan leka lite i nästa vecka, har en känsla av att det är mkt tid som är uppbokad, men jag ska kolla iaf! Det hade varit så roligt!

• L i

Vet du Jisan, jag glömde att köpa sigillstämpel till mitt lack, så jag MÅSTE till Ljunggrens en vända till. Vi får höras om det!

Marisha: hojta till när du vill ha värmeprylen!

Hur har ni andra det?

• Jisan

Är det inte väldigt lugnt på "våran" tråd idag? Vart är ni tjejer?

jag har varit på sminkkurs på make up store, jösses va fin man kan bli:-O Superfint..satsar på lila ögonskugga som tar fram mina grönaögon, har tom lite lätt lila mascara ( det är finare än vad det låter) å sen lite lätt rosa läppar med gloss ovanpå..det blev dyrt att köpa allt, men va sjutton..fin blev jag

• L i

Jag kan tänka mig att du blev superfin! Ska du sminka dig helt själv på själva dagen? Hur var kursen, tycker du att du lärde dig något nytt?

Jag har som sagt shoppat allt till våra inbjudningskort (utom lacksigillet då) idag och så gjorde jag en oerhört smart grej *om jag får säga det själv*: Jag gick och köpte tre olika silverringar i lite olika bredder, så nu kan jag testa olika kombinationer innan vi slutgiltigt bestämmer oss för hur breda våra vigselringar ska vara.

• Jisan

Li. smart drag med ringarna..väldigt rutinerat!

Jag ska sminka mig själv, vill ha det så som jag brukar..fast lite mer lixom. Hon var super duktig tjejen som mejkade mig:)
    Men jag insåg att jag har dålig koll på smink, concealer å grejjer, då nickade jag bara

Hittade du bra saker på ljuggrens?

• L i

Jag tog de där kvadratiska färgstarka kuverten jag köpte sist, sen köpte jag bruna (dubbla, färdigvikta)kort med präglat blom-slingermönster på bookbinders.

Tänkte offra några kuvert och klistra remsor från dem + guldpappret inne i korten (dom är enfärgade o släta på insidan)+ silkessnodar som hänger från kortet. Sen stansar jag ut en stjärna i kuverten så att man ser innehållet lite. Lackar igen kuverten med ett rätt mörkt guldlack. Hoppas kunna åstakomma lite "tusen och en natt"-känsla.

Tror faktiskt att jag ska handtexta, blir nog finast...

• Midvintertös

Li: Låter jätte bra med korten, tror det blir jätte tjusiga.

Låter som ni har fått mycket gjort under dagarna jag varit borta. Har luftrörskatarr, så nu är det kvepenin som gäller i 10dgr. Bara jag är kry till semestern.

• Jisan

Det låter super fint Li, Verkligen..är själv mkt förtjust i det orientaliska just nu

Välkommen tillbaka Midvinter, mår du bättre din stackare?

• Marisha-69

Li:
    Jag lovar att höra av mig när jag inte kan vänta längre
    Eller så hojtar du till när du är färdig.

Midvintertös:
    Din stackare, just när det slutat regna och börjat bli lite sommarväder.
    Krya på dig!
    Hör av dig om du inte orkar med onsdag.

Jisan:
    22 dagar and counting...........

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!