• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • L i

Lutar förresten (igen!) åt att göra maten själv. Man borde ju kunna köpa en del i typ saluhallen på fredagen och ha resten i frysen. Så är det bara lite sallad som måste fixas när vi kommer hem på söndagen.

Tänkte att man kunde duka med en linneduk i någon knallig färg, a´la´de där kuverten jag köpte och ha linnehanddukar i blandade färger som servetter. Och massor med levande ljus. Jag gillar verkligen att det kommer att vara mörkt när vi gifter oss! Mysigt!!

• Midvintertös

Li: Ja jag vet, de finns på Maxi! Vanilj vodkan har jag redan hemma. *flin*

Det kanske blir enklast ändå för dig att göra så. Det finns så mycket gott att handla i saluhallar, alldelse för mycket.

Gillar oxå tanken att det kommer vara mörkt och med brasan som brinner i matsalen. *mys*

• Midvintertös

Tjing!

Jag har hittat mitt bröllopspar till tårtan. Mailar er dem!

• Jisan

Midvinter, dom är super-söta verkligen!

• Midvintertös

MMmm vist var de..

• Oktoberbride

Jag vill gärna vara med här ;)
    Gifter mig den 16 oktober i Vaxholm..

• L i

Octoberbride: Här är alla välkomna så det är bara att prata på!

/Li, som gifter sig 30/10 i Stadshuset

• Jisan

jag har blivit hippad av jobb, såå roligt..jag skulle möta P efter jobb men när jag kommer ner så står det en lapp påp dörren.."gå över bron där väntar tre snygga tjejer"..jag fattade inte att det var mig dom menade så jag gick ut å väntade på P..Som inte kom, då gick jag in å läste lappen igen å ringde P som sa..ja gumman det är till dig! då gick jag över å där sitter tre av mina bästa jobbar kompisar å har champagne å så..å en super söt Miranda giftas nalle..sen efter det går vi ner på stan där dom har bokat bord på Lebanon lounge på hamngatan..där bjöd dom mig på middag..Hur mysigt som helst! Åhh jag är så glad! Verkligen!!!

• Marisha-69

Jisan:
    vad kul!!!
    Det är precis så en hippa ska vara..... överraskande, trevlig, mysig och god.

18 days and counting.....

Midvinter:
    Maila mig med va, please.
    vi ses imorgon eller idag (beroende på när du läser detta)
    Ursäkta förkortningen av dig, men den har varit på väg länge och är förmodligen här för att stanna

Det är lite synd att vi gifter oss på sommaren.
    Det skulle vara så himla mysigt att komma in i matsalen med alla tända ljus (som vi visserligen kommer att ha men som inte kommer att synas speciellt mycket)
    Så där avundas jag er litegrann tjejer.

• Midvintertös

Jisan: Åh vad mysigt. Lite roligt att du inte fatta. *skrattar* Va gulligt av dem, nu har du iaf blivit hippad.

Mirsha: Förkortningen är helt ok, det var faktiskt det nic jag valde först men det är upptaget*?*. Jag känner mig nog oxå lite avis när man ser alla fina brudpar i grönskan och veta att jag ska stå ute och frysa. *ler*

Var det bara Jisan som fick nallarna? Jag skickade till er samtidigt. *märkligt* Skickar dem igen till er.

Octoberbride: Välkommen. Gifter mig 8/1-05 i Botkyrka Kyrka.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!