• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • KKB

*puh* Nu har jag läst allt Ni skrivit den senaste 1½ veckan :D

*försöker minnas...*

Marisha - Låter helt OK med "less is more" idén till inbjudningstexten!

Jisan - Fina bilder! Jag tyckte alla håruppsättningarna var fina. (Sorry, inte så mycket hjälp med att ge en åsikt där...)

Midvinter - Varmchoklad med någon sprit i låter som en mumsig välkomnstdrink med tanke på Er vintertema!

Och så hej på alla andra jag har glömt *s*

Det har inte hänt så mycket på semester, har fortfarande en massa detaljer att reda ut...

• Jisan

Kul att se dig KKB, På för nästa vecka??

• KKB

Jepp! Den 29:e var det visst, eller? Och så skall Midvinter och Li (eller var det Marisha) träffas ikväll om jag har förstått rätt?

Midvinter! Har du hört låten än?

• Midvintertös

KKB: Välkommen tillbax, ne jag har inte fått skiva en. Det skulle ta 14-18dgr så tiden har ju inte gått ut en. Ska träffa Mirsha om någon timme. Vi har oxå bokat den 27 aug, då ska vi till chokladfabriken.

lillsmurf: Då ska han inte läsa om våra hajdyk. *ler* Jag har samma cert, ja jag har jur rescue oxå. Min sambo är Dive master och jobbar lite här hemma då och då. Vi tog våra cert tillsammans på Referens divers en kall april dag. *hu* Det slutade nästa med att jag tänkte sk*ta i det. Jag har inte flygit med så många bolag men en så länga ligger Thai air på topp här med. Jätte bra service och så sitter man bra. Nä det är inte långt kvar.

• Jisan

Thai air är så bra, likaså Quantas Love them!!! Tom jag som HATAR att flyga kan tycka att det är lite mindre panikartat att flyga med dom!

• lillsmurf

Hmm.. vart "utkastad" från internet, har inte lyckats komma in på en timme eller två!

Ska snart iväg till Ikea och kika lite, vi hade tänkt och köra färgtema, vitt, olika gröna nyanser samt silver.

Vad tror ni om detta, inhandla sylindervasar, höga smala på ikea för att ställa ut på borden (på bröllopsfesten alltså) med en vit kalla i varje med eventuellt lite grön vass eller långa grässtrån i, alltså hela kallan skall vara i vasen, så man ser igenom, gud vad dålig jag är på att förklara! Ni förstår nog...

Tror att det kan vara ganska stilrent och jäkligt snyggt!!

• L i

Oj vad ni skrivit medan jag varit på Grönan och åkt Fritt fall *not, men Nyckelpigan iaf*!

KKB: Kul att höra från dig! Jag kan inte nästa vecka, satsar på tårtätandet i augusti.

Jisan: Wow! Löshåret! Mörka kallor och vilken frisyr om helst av de på sidan tycker jag. Alla var jättefina! Ang. P så är det bara att räkna till sjutusensjuttiofem och ignorera...

Jag tänkte förresten kanske lura med min bekant från lekparken på tårtprovningen, trots att hon också kommer att vara gift då.

lillsmurf: Välkommen i gänget! Kul med ett nytt "ansikte". Vi åker bort på spa direkt efter vigseln, i övrigt ingen bröllopsresa (vi vill hem till våra barn).

Jag tror att din vas-kallaidé blir jättefin! Kolla bara att det går att prata över/genom dem. Ni får provduka lite på IKEA och sätta er ner och konversera en stund.

Marisha: Less is always more!

Alla: Jag tror inte på den där andra tråden. Jag skulle kunnat tro på vart och ett av de underliga omständigheterna för sig, men som det är formulerat så tror jag att det är effektsökeri.

Thai air rules!

Nu har jag säkert missat att kommentera massor, för oj vad ni skrivit medan jag brottats med sockervadd och Tobbe Trollkarl *människan går på nåt tror jag*.

• L i

Midvinter: Vad tror du om den där Carro-tråden förresten?

• Jisan

Ja mindvinter vad har hänt med Carro? Har hon gått under jorden eller har hon bara en skön semester (dom hon lär behöva stackaren med allt hon ska sy)..

Jag blev glad på P igen, meckandet tog inte så lång tid å han var tom med å klippte rispåsar igårkväll.
    Jag stämplade alla sidor i gästboken med vår lilla stämple, sen så stämplade jag programmen med samma stora stämpel som vi hade på inbjudningskorten, dvs det glada galna giftas paret..

• Midvintertös

Okej brudar, nu har jag fotat min inbjudningskort och frisyr från en tidning och kort på tygproverna. Bilderna vart inte så snygga men ni får en glimt iaf. Brudfrisyren ska vara längre.

f2.pg.photos.yahoo.com/ph/h_p2005/my_photos

Mirsha: Tack så mycket för igår Super trevligt. Hade dock svårt att sova i natt, det var massor som snurrade i huvudet. *ler* Som du ser har jag lagt upp bilderna på de jag skulle haft med mig, (sorry) tyvärr är bilderna kass....

Li: Gott med sockervadd.. Det är jätte roligt att åka frittfall. *ler*

Lillsmurf: Tycker det låter som en jätte bra idé med vaserna, låter stilrent.

Jisan: Jag vet att hon semester och börjar jobba igen på måndag. Hon tog säkert en sista minuten någonstans och fick lite sol på sig.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!