• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Jisan

Midvinter, Skönt att det löset sig..Du ser, du har ett par riktigt bra vänner i dom två! Skönt!

• § Cicki §

Midvinter: skönt att det löste sig!

Marisha-69: Jag föll pladask för 2:an, det låter ännu finare att byta ut rosorna mot röda

Jag har en fråga till er som frågat brudföljet: Hur gjorde ni? Jag menar, hittade ni på något speciellt, bjöd på middag kanske? Jag skulle gärna ställa frågan på ett annorlunda sätt, fast jag har inte klurat ut hur än... Luddig fråga säkert

• KKB

God morgon! Aj, har det varit nedstängd här? Databasen kanske inte klarar av att hinna med vårt skrivande ;)

Midvintertös - Åh va skönt att det har ordnat sig med kompisarna! Och tänk, nu är det "bara" två månader kvar tills alla vet och Ni kan prata öppet om det...

AALF - Jo, det jag syftade på var att du först skrev att du ville prata med augustibrudar, men att du och alla är nu överens om att man har mycket att lära från ALLA. Skrev ;) så du inte skulle tro att jag var sur eller elak.

Och visst kan man lära sig något från alla, men jag tycker det är speciellt trevligt med Stockholmsbrudar! Det är inte lika stor hjälp om man får tips om billig fotograf i Kiruna...

• KKB

§Cicki§ - Vi frågade alla på telefon då ingen av dem bor nära oss! Hade gärna bjudit på middag på restaurang eller hos någon av oss, men de tackade ja allihop ändå ;)

• Jisan

Jag ska på minimöhippa imorgon med en kompis i skåne..ska bli roligt, typ bara hon å jag, men det räcker! Känns som att det närmar sig med stormsteg!

• Paulaa

Hej Brudar!
    äntligen Fredag o min sista jobbdag sen är det semester och spanien i sikte ;)
    midvinter, vad härligt att det löste sej!
    angeånde bordsplaceringen så kommer inte vi att tänka så mycket på att dela på alla förlovade par, vi kommer nog sätta dem vid samma bord åtminstonne, men kankse inte bredvid.

• KKB

Ja just det, frågan om förlovade par! Vi kommer sätta dem bredvid varandra. T.o.m. de som varit förlovade i 15 år. Vill de få någon annan till bordsdam/herre får de ta och gifta sig ;)

• Soon to be

§Cicki§

Vi frågade också alla via telefon. Helt enkelt för att jag inte kunde hålla mig, det bara flög ut ur munnen

• Midvintertös

Oj, nu känner jag mig ännu mer förvirrad. Ska jag eller inte dela.

Mirsha: Ja vi kommer att ha honörsbord, där ska sitta förutom vi, P föräldrar och min pappa och min moster som är min gudmor kommer att ta mammas plats. Mamma skulle vända sig i graven eller ännu värre hemsöka mig till jag dör om jag skulle låta pappas sambo ta mammas plats. Dessutom är det inget som de två skulle förvänta sig att jag gjorde.

Cicki: Vår toastmaster (miss) bjöd vi ut på middag till sammans med hennes bror. Båda är P´s kusiner. Mina brudtärnor tog jag på telefon. Den ena är min syster den andra är en vännina som jag inte var säker på att jag skulle ha med. Vi är ett gäng tjejer och vill inte att någon skulle känna sig stött. Men hon stälde upp jätte mycket för mig när min mamma gick bort, så det är lite mitt sätt att säga tack.

Paulaa: Skönt med semester, längtar...

• § Cicki §

iiihhh! Jag är nervös för att fråga min "tärna", även om jag är hyfsat säker på att hon säger ja... Hon blir ju den första som får höra det utanför familjen Kul att höra hur ni gjorde!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!