Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Shit 400 inlägg, va vi är bra!!!! Jippie!!!
Aalf, mottot är the more the merrier så kom på tisdag, vore super roligt!
Ååh va mycket Ni hinner skriva medan jag bara trycker på snoozeknappen... ;)
Midvinter, usch! Hoppas de kan ändra sina planer och känner sig hedrad att få veta hemligheten innan alla andra!
midvintertös: hoppas det löser sej med era kompisar. som de andra tjejerna säger så borde de ju förstå när ni berättat för dem vilka planer ni har.. hoppas de kan avboka sin resa och skjuta fram den lite eller korta av den lite beroende på när de ska åka..
Tack ska ni har, känner mig lite bättre nu. Jag hoppas att de känner så med och inte att man har försört. Har fortfarande inte hört något i från dem, jag vill ha en reaktion. Ovisheten gör mig tokig.
"Ovisheten gör mig tokig." Jaaaaaaaaaaaaa!!!! Jag med :)
Jag måste köpa bröllopspresent idag till ett bröllop vi skall till på lördag (bra med vänner som gifter sig strax innan oss så vi får se hur det går till ;)) Har någon förslag på var i stan man kan hitta finna linneservetter?
KKB, linnesveretter...*funderar* Duka, NK, Servera? Eller kanske tom Ahléns?!
Det är perfekt att ha ett genrep..jag har haft två att öva mig på.
KKB: Bra att det är någon som fungerar som jag. Ibland tror jag att jag borde låsas in. Prva Linneverket, Kungsgatan.
Hej brudar!
Någon frågade om vårt datum: 30/10, hemligt med festen dagen efter.
Midvintertös: Har du pratat med acf-fotografen? Fått någon prisidé? Vet du hur flexibla dom är? Jag såg deras "paket" på nätet men vi vill inte ha en massa fula läderalbum och en miljon tackkort, jag vill ha många fina bilder på oss .
Hoppas att det löser sig med vännerna! Jag tror att dom förstår, bara det går att lösa praktiskt!
Midvintertös - tänk bara på hur jag blir smågalen över att inte få reda på vad den där sången heter *S* Tycker det är självklart att man vill veta läget! Hellre ett ärligt/negativt svar än inget svar...
Du det var dagens sanning KKB!