Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Jag kom på. vi MÅSTE ju träffas efter den 7:e augusti så jag kan visa alla bilder å berätta alla bra att veta saker för er som har erat roliga kvar!
Midvintertös och Jisan: Onsdag it is!
Jisan: Men då kan vi väl preliminärboka en date efter ditt bröllop. Då kan vi äta tårta och du får berätta ALLT!
jisan o KKB ni kan väl i allafall fortfarande den 29/7 ?
ja jisan vi vill se era bilder oxå ;)
Jag kan både på onsdag i nästa vecka och den 29:e...det är så roligt att träffa er, det är verkligen roligt att ha en ansikte att sätta till era nic
Igår var jag förresten inne på Floristkompaniet och spånade lite blommor med en manlig florist. Han var väldigt trevlig och kändes kompetent.
Kan säga att jag inte blev ett dugg klokare... Vill ha fem olika buketter -minst!
Funderar mest över det här med höstfärger. Jag är själv lite rödhårig och det skulle nog bli snyggt med brända, mustiga toner i buketten. Samtidigt kan jag ibland känna att det blir lite overkill att ha sådana här teman: Höstbröllop=höstfärger, att det blir lite trist?
Jag ska ha mörkröda kallor i min bukett å gifter mig ju mitt i sommaren, jag strutar i "vadman borde ha för färger" å går på det jag känner
L i - såg du Sex & the City när Miranda gifte sig? Hon var så snygg med rött hår och höstfärgade blommor och klänning!
Tror jag kan den 29:e!
Ja vi måste prel.boka en dag efter Jisan bröllop. När är du hemma igen?? Det blir ju perfekt om chokladfabriken har öppnat då. *mums*
Li: Tycker oxå det är fint med höstfärger, det blir jätte snyggt om det går igen i håret.
KKB: Nej, det såg jag nog inte. Hittade dock en bild på nätet nu.
http: // www. hbo. com /city/look/
(ta bort mellanslagen)
Miranda, säsong 6, bild nr 13
Det ser ut som om det är bara löv i buketten. Snyggt! Lägger till bukett nr 6 på listan...