• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Paulaa

Cooljen vi ska träffas den 29.e så det e bara att hänga på :)
    KKB klart vi hörs innan, du tror väl inte jag kan överge BT bara för jag är på semester ;) .
    ja och jag måte få spana in jisan innan hennes stora dag ju! ;)
    jag missade tyvärr live babblandet igår men jag kommer igen oroa er inte..
    Midvinter hoppas du oxå kan :)

• Jisan

Hahhaha Jag är tydligen först ut, gifter mig den 7.e augusti iår!!! Som sagt bara 1 månad kvar, herregud va tiden går snabbt! Bor i Midsommarkransen med P å hamstern Sonny...

• § Cicki §

Halloj!
    Är det ok att hoppa in som ett nytillskott?! Bor i Stockholm och ska gifta oss 20 aug. 05. Har inte kommit så långt ännu i planneringen förrutom att vi bestämt och bokat lokal (Ängby Slott) och former för bröllopet (borgerligt).

Tycker att det är superkul att drömma om hur bröllopet ska se ut och fundera över detaljerna runt omkring, men det tycker inte min sambo Antar att fler känner av det?! Hur som helst vore det skoj att frossa med andra som är lika intresserade!

• Paulaa

jisan vi är nästan grannar vi bor vid Årstaberg . fasen en månad kvar bara, min kompis gifter sej samma dag som dej, vi ska vara på bommersvik (utåt s-tälje hållet) , det ska bli så himla roligt .
    har jag frågat (senil) var ni ska gifta er?

• Midvintertös

Cicki: Du är väldigt välkommen. Hoppas du hinner med vårat rasande tempo som vår tråd fått.

Cooljen: Bor i Grödinge utan för tumba/sthlm. Gifter mig den 8:e jan-05 och tror jag är tredje brud ut. Var kommer du ifrån och när/var gifter du dig?

• Paulaa

Cooljen!
    vi har prelbokat 24 sept 2005. ville först oxå i augusti men det blev ändrat.
    vi bor i årsta
    §cicki§ välkommen, sjävklart får du hänga med oss här inne oxå :) vi ska träffas den 29/7 om du är intrsserad.

• KKB

Midvinter, jag vet inte, tänkte på något med kanske varm hallon eller chokladsås. Är nog bara hungrig ;)

Gaaah va mycket Ni skriver! Men jag hänger med ;) Välkomna alla nya till en trevlig Stockholmstråd :)

Paulaa, Ni gifter Er 52 veckor efter oss!

CoolJen - Jo jag tror vi är Stockholmare allihop, med en väldigt spridning på bröllopsdatum!

• Paulaa

KKB HAHAH jasså ! 52 veckor det ger mej lååång tid att planera ;)
    ja fasen va vi snackar men nu får det vara nog jag ska gå hem .
    ha de bra så babblas vi mer sen !

• Midvintertös

KKB: Jag börjar nog oxå bli lite hungrig, kände ett starkt sug efter glass med chokladsås. 'mums*

Nä nu ska jag hem och pilla med mina inbjudningskort så jag också kan ha med mig något att visa.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!