Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Paulaa när kommer du tillbaka? Vilken vecka? Jag åker söndagen den 1:a augusti..Vecka 31) å sen den 7:e ja då är jag fru P. Läskigt nära!
Midvintertös, ville du ha nr och prislistan till tjejen med naglarna?
Jisan jag kommer tillbaka den 27:e augusti dvs v 31!
aarghhh det är verkligen inte långt kvar för dej!! ;) nervös?
Paulaa nervös är bara förnamnet...fast mest nervös är jag för..
*regn ska ju gifta oss på en båt
*det vi ska säga tillvarandra efter vigseln
*Att festen blir tråkig
*att jag ska se tjock ut
*osv.
Men annars så. kan vi inte försöka ses vecka 31 då?
Jisan: Ja tack vill jätte gärna ha uppg om hon som gör naglarna.
Jisan/Paulaa: Jag går på semester v.31 Om vädret håller i sig drar vi nog iväg på en sista minuten. Det skulle vara kul om vi tog en söndag, tiden blev så knapp igår.
jisan! det där med att man ska se tjock ut är nog ett vanligt tjejfenomen ...
men det kommer bli så himla bra sååå, oroa dej inte, det viktiga är att det är eran dag och ni ska dela den med era nära och kära resten ordnar sej på nåt sätt!
regnet --- jag hoppas vrekligen det blir fint väder, jag ska på utomhusbröllop den dagen oxå !!
jag kommer hem på tisdagen v 31 så jag kan träffa er ons, tor , fredag .välj dag bara!
Midvinter, finns det någon varm efterrätt som passar så där mitt i vintern? Fast Ni har säkert värme där Ni skall ha festen och jag har alltid hävt att det aldrig är för kallt för glass!
Hahaha ja det är väl ett sånt tjejproblem Men jag vill inte se tjcoj ut! Jag kan ju önska nu att jag hade tagit en klänning som var drapperad fram på magen. det är både snyggt å smart!
Midvintertös, kan jag få din mailadress annars kommer Stackars Henrietta få massor att göra med alla blivande brudar!
Vart vill ni åka någonstans? Åker ni i så fall på månadagen? får man vara med sen även fast att man är en gift kvinna.:)
Jisan hur ser din klänning ut?
jaghar ett helt år på mej att frossa i kläninngar jag har aldrig provat någon ännu , det ska bli så himla kul!
var det svårt för er tjejer att välja er klänning?
ska vi träffas v 31 eller va säger ni brudar ?
Jag är i Stockholm vecka 31!