• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • KKB

Jisan, nej, inte längre :) (Läs diskussionen för cirka 200 inlägg sedan ;))

Paulaa - men då är det färre som lägger märke till om du smiter tidigt ;) Jag tror det är entrén vid hörnet, nära korvkiosken. Dit kommer jag iaf!

Ses brudar! :D

• Midvintertös

Den vid tunnelbane uppgången, va??

Paulaa: Jag ska åxo smita tidigare och hoppas jag hinner in i tid.

• Paulaa

ja jag tror jag är den enda som hänger kvar här från den gamla tråden, är alltså tillhörig ;) haha vi kanske ska starta om denna tråd med annat namn , det skapar sån förvirring i allafall för mej som hänger i bägge trådarna. ska jag göra en ny tråd, hänger ni på då?

• KKB

*asg* Men Paulaa, om du startar en ny tråd så kommer folk bli nyfikna och snart är det 7 st. nya brudar som skriver där precis som vi gör här :)

• Midvintertös

*skrattar* Ja starta en ny tråd du.

• CoolJen

Jag är oxå kvar...men övervakar mest, då jag inte har en aning om i vilken tråd jag ska ägna mig åt

• Paulaa

hahaha vilket dilemma! ska jag eller inte? ;)

• Midvintertös

CoolJen: Kan du inte ägna dig åt båda, det är roligare om man är fler.

Paulaa: Vi kan göra en ny tråd imorgon så kommer vi på något bra namn till den ikväll.

• L i

Om ni gör en ny tråd och inte vill ha dit utsocknes så får ni väl komma på en riktigt tråkig rubrik, i en tråkig "grupp" och välja någon liten byhåla som ort. Så att så få som möjligt ids klicka på den .

Fast då hittar ju inte jag heller er förstås, och det vore väl trist!?

Midvintertös: Berätta nu, vad är det för florist och varför tycker din blivande man att den/han/hon är så outstanding?

• Paulaa

Cooljen var har du hållit hus? ja kom igen du får ägna dej åt alla trådar ;)
    okej midvinter vi får spåna ihop nåt namn ikväll hihi.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!