Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Jisan, nej, inte längre :) (Läs diskussionen för cirka 200 inlägg sedan ;))
Paulaa - men då är det färre som lägger märke till om du smiter tidigt ;) Jag tror det är entrén vid hörnet, nära korvkiosken. Dit kommer jag iaf!
Ses brudar! :D
Den vid tunnelbane uppgången, va??
Paulaa: Jag ska åxo smita tidigare och hoppas jag hinner in i tid.
ja jag tror jag är den enda som hänger kvar här från den gamla tråden, är alltså tillhörig ;) haha vi kanske ska starta om denna tråd med annat namn , det skapar sån förvirring i allafall för mej som hänger i bägge trådarna. ska jag göra en ny tråd, hänger ni på då?
*asg* Men Paulaa, om du startar en ny tråd så kommer folk bli nyfikna och snart är det 7 st. nya brudar som skriver där precis som vi gör här :)
*skrattar* Ja starta en ny tråd du.
Jag är oxå kvar...men övervakar mest, då jag inte har en aning om i vilken tråd jag ska ägna mig åt
hahaha vilket dilemma! ska jag eller inte? ;)
CoolJen: Kan du inte ägna dig åt båda, det är roligare om man är fler.
Paulaa: Vi kan göra en ny tråd imorgon så kommer vi på något bra namn till den ikväll.
Om ni gör en ny tråd och inte vill ha dit utsocknes så får ni väl komma på en riktigt tråkig rubrik, i en tråkig "grupp" och välja någon liten byhåla som ort. Så att så få som möjligt ids klicka på den .
Fast då hittar ju inte jag heller er förstås, och det vore väl trist!?
Midvintertös: Berätta nu, vad är det för florist och varför tycker din blivande man att den/han/hon är så outstanding?
Cooljen var har du hållit hus? ja kom igen du får ägna dej åt alla trådar ;)
okej midvinter vi får spåna ihop nåt namn ikväll hihi.