• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Midvintertös

Jobbar som ekonomiansvarig. Just nu är det lugnet före stromen. Vi har bokslut den 30/6-04 så om en månad är det fullt kör med att få färdigt bokslutet.

• Jisan

Jag har en kopis som oxå jobbar på ekonomisidan, henne går det inte att ha kontakt med under bokslutet, verkar jobbigt! Är det roligt då?

• Midvintertös

Jisan: Ja det är jätte roligt. Men nu sitter jag och inväntar på att allt ska komma in. Jag jobbar inte på ett så stort företag så, det brukar inte bli så hysteriskt. *ler* Det var värre när jag jobbade som redovisningskonsult då kunde jag ha flera bolag som hade bokslut samtidigt, då kunde det bli lite körigt.

• Jisan

Hur stort är företaget? Jag jobbar på ett rätt så litet, det är skönt..bara 60 personer att hålla koll på!

• Midvintertös

Vi är 6st på kontore och sedan 15st chaufförer.

• Marisha-69

Midvintertös:
    Jag pluggar till undersköterska.

Jisan:
    Japp, både dig och brollan.
    25 kg det är bra gjort, jag har gått ner 8 kg sedan april och ska gå ner 5 till innan bröllopet (skönt att ha lite tid på sig)

Li:
    Chokladfabriken mmmmmmmm låter mums, men jag säger ungefär som Jisan att ni får nog hålla i mig därinne.

• Midvintertös

Mirsha: Det gör min brudtärna med.

• L i

Hej!

Har varit en sväng på stan. Tyvärr *s* hade jag min 5-åring med mig och han vägrade helt att gå in i någon pappers-, guld- eller blomaffär...

Jag tror att Chokladfabriken har semesterstängt just nu. Jag kollar upp det så kan vi kanske gå dit senare.

Fakta om mig efterlystes: Jag är 32, bor i Hammarby och är just nu föräldraledig med min ettåring (som alltså även har en storebror). Annars är jag tjl från mitt jobb för att plugga. Håller på med en magisteruppsats.

• Paulaa

jag jobbar som sagt med läkemedel i vårt Mega stora företag så här har man itne koll på alla precis.. ;) och mycket att göra är det oxå för fasiken :)
    Li! va pluggar du?

• Midvintertös

Paulaa: Trodde du hade sten koll på hur många ni var *ler*

Li: Vad pluggar du till?

Har ni tjejer lagt en budget på hur mycket ni kommer att kosta? Såg en annan tråd här där det hade ställt upp allt. Det låg allt mellan 10 000 - 30 000:- Det jag har köpt en så länge som jag kommer att ha på mig är hårnålar jag köpte i Kuala Lumpor.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!