Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
JA herregud vad mycket ni har hunnit skriva brudar, men jag röstar oxå på måndag . kan ingen annan dag denan vecka
Ullis67 vilken tur att du smög dej in här ;) var gifte du dej?
Det blir ännu roligare att gå runt med pennor i håret/bakom öronen utanför Åhléns :D
Vi köpte vårt hus för c:a 1.000 000:- för 3 år sedan, det skulle nog gå för ungefär 2.000 000:- om vi sålde det idag.
Galet va :-O
Marisha, mailat dig
17:30 blir kanon, gu va lajbans!
Mamma å pappa köpte sitt hus typ -85 det är på 180 kvm å dom köpte det för 450´tusen å skulle få över två och en halv miljon för det nu. Heeeelt galet!
Yes vad roligt.
Sjukt med vad priserna stiger.
Mirsha: Hur åker du in? Du kan få lift från Södertälje om du vill?!
Midvintertös:
Jag åker med egen bil, ska köra en av mina döttrar till en kompis först och gå till guldsmeden och prata om min vigselring m.m.
Du får gärna åka med oss men vi kommer nog att flacka runt lite så ha med det i beräkningen och vi åker från trosa vid 12-13 tiden.
Midvintertös. bor du i S-tälje? jag är helt förvirrad nu med var alla bor, klart är att jisan bor i midsommarkransen och marisha i Trosa men där utöver har jag blandat ihop allt :) själv bor jag i årsta men jobbar i S-tälje
Mirsha: Okej, det var bara en tanke. Jag slutar 17:00 med förhoppning på att få gå lite tidigare, så jag åker raka vägen in.
Paulaa: Jag bor i Grödinge, man åker förbi det när man åker från S-tälje till Nynäshamn. På landet med andra ord.