Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Läste någonstans att ni hade planerat en träff utanför Ljunggrens den 5/7. Kolla att de verkligen har öppet! Jag brukar (alltför) ofta springa in där på luncherna och de har tidigare haft stängt på just måndagar.
Midvintertös - Det är inte alls dumt att gifta sig i stövlar. Då kommer dina fötter inte frysa, och så kan du använda dem många många gånger igen efter bröllopet! Det kan man inte göra med vita spetsiga skor. Själv så skall jag ha guldfärgade skor :D
jag säger bara...sköna skor! jag har testat tre olika inför bröllopet å jag insåg att jag börjar bli gammal när jag hellre har ett par sköna än ett par snygga skor;.) hemskt jag vet..
NEJ, vad gör vi nu. De har stängt på måndagar, jag ringde och frågade!!??
KKB: Ja lite vill man kunna använda igen, räcker att klänningen kommer få hänga.
Nej! Hmmm... (Tack förresten Ullis67! Bra att någon har koll ;))
Ses på Matton i stället?
Ses på FACE och provar smink?
Ses på Bröllopskällan och provar klänningar?
Ses på tisdag?
Och jag som var så nyfiken på Ljunggrens... Får gå dit en annan gång :)
Neeeeeeeeej...är det sant, dumma dumma dom! Ska vi..ehhe..funderar..bara ta en fika eller finns det annat att titta på?
Träffas senare i veckan på Ljunggrens....väl värt att vänta på! Man blir helt sjuk av alla papper, stämplar och idéer - man vill ha allt!!! Själv är jag avundsjuk på er som har allt vad gäller bröllopsplanering framför er. Själv gifte jag mig för två år sedan... Jag gjorde allt själv - inbjudningskort, palaceringskort, vigselprogram, festprogram och tackkort. Lycka till önskar jag er alla. Jag hänger kvar ifall ni vill ha lite tips.
Midvintertös!
Förlåt att jag tjuvläser er tråd ...
Caroline ska sy till dig om jag fattat rätt? Som jag förstår så är du nöjd hittills?
Läste också att du vill ha stövlar till så jag blir nyfiken på vilken typ av klänning du tänkt dig.
Jag gifter mig i höst och har lite idétorka nämligen, men vill hemskt gärna slippa ha "brudskor" t ex.
Svara gärna här eller maila mig
taskigfantasi@hotmail.com
Nu ska jag sluta lägga mig i, och jag lovar att inte lura bland hyllorna på Ljunggrens och spana efter penn- och hårspännesförsedda blivande brudar *s*!
Ska vi ta det på Tisdag istället då? Kan ni då? Jag vill spana in gästbok å så ju.
Li: Du får jätte gärna vara med och lura på denna tråd. Jag var inte heller med från början.
Ullis67: Jätte kul med tips och tack att du sa till tänk om vi stott där som fån allihop. Men då hade vi iaf veta vilka det var *ler*
KKB/Jisan: Vad tycker ni? Jag har redan varit där och shoppat. Det är alltid kul att prova klänningar, eller kolla på smink.