Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Midvintertös:
Ok, tack i alla fall
Paulaa:
vart jobbar du?
Allihop:
Jag kommer fortfarande köra med "pennan"
Det blir ju ännu svårare nu att lokalisera varandra.
AHA Grödinge där har jag nog aldrig varit ..hm
jag jobbar på AZ marisha!
haha ja kör med pennan du ;)
Ja jag kör oxå med en penna någonstans, hänger den i tröjan eller nåt.
Paulaa: Där har jag oxå jobbat, i köket på gärturna när jag pluggade. Vilken avdelning/bolag jobbar du på?
Är det bara jag som har det sommar lugnt å skönt på jobb? Känns som att denna tråden ökar lavinartat väldigt roligt!
Midvintertös! jag jobbar i snäckviken på LPS! vilket år jobbade du här ? ;)
Jisan vad avis man blir, här är det fortfarande hysteriskt, men nästa vecka kanske det blir lugnare...
Paulaa: Ja du nu ska vi se om jag kommer i håg..... det borde vara 98-99. Vet att jag slutade ca ett halvår före vakten mördade den andra vakten från Gärtuna. Kom i håg att jag tyckte det var jätte obehagligt för han(mördaren)var verkligen jätte trevlig. Det var han jag skrev in mig hos varje morgon. *usch*.
Jisan: Jag har det också ganska lungt och skönt fast vi har bokslut. Det är jätte kul att så många vill vara här och prata
Jag tycker att ni är toppen tjejer..ni gör så att mina dagar går snabbt!...
Jisan: Tack det samma. Hur är nerverna?
Du idag känns det som att nerverna ligger UTANFÖR min kropp, jag ska hämta klänningen idag.:) Får se om den passar eller inte! I helgen ska vi göra klart programmen, det svåra är bara att hitta på nått litet om alla gäster, men det kommer lösa sig! Annars är jag mest nedrvös över att tjejen som gör mina naglar åker iväg på semester veckan innan bröllopet dvs jag får vara väldigt rädd om mina naglar i 1½ vecka.:( Hur kommer det gå? fast det är ju rätt skönt att inte kunna diska å så..*fniss*