• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Jisan

jag kommer ha på mig ljusa jeans, vitskjorta å kritstrecksrandig kavaj å ha en blå påse i handen, (skorna såklart) Har även med mig ett inbjduningskort så ni kan se!

• Midvintertös

Bra!

Det var kl: 17:30 ingången korsning Klarabergsg/Drottningg. *?*

Jag har inte hunnit att göra ett ex av inbjudan. Jag tar med mig mitt goda humör.

Li: Har ingen aning om vad jag ska ha för blommor. Jag har bara fått stikt order av min sambo att blommorna ska beställas från en viss blomsterbutik. *ler* Jag har oxå funderat på kallor, men även en stor röd ros. Jag mail till dig vad jag har titta på, men jag har långt ifrån bestämt mig.

• Midvintertös

Jag har ljusa jeans, en lilarandig skjorta/tunika. Möjligt att jag har en jeansjacka också. (ljus)

• L i

Tack för bilderna Midvintertös!

Den där buketten med kallor har jag sett förut, och funderar på. Rosen måste vara en sådan där sammanbunden *vad heter dom, något på ga? Gammeliaros?*, eller hur? Den var också fin!

Vad är det för superduper-florist din käresta har spanat ut då *nyfiken*?

• L i

Förresten, hur är det med den där andra träfftråden där era namn figurerar? Skulle de till pappersbutiken nu på onsdag? Att ni/vi inte hakar på dem då?

• KKB

L i - Den tråden är för Augusti 2005 brudar efter för många otillhöriga började skriva i den här tråden...

• Jisan

KKB Räknas man som Otillhörig här eller?..*funderar*

• Marisha-69

Nu åker jag hemifrån!
    Så nu får ni inte ändra några planer, jag har ju liksom inte datorn med mig
    Jag ska åka och beställa min vigselring!!!!
    Och titta på en underkjol innan jag träffar er.
    Vi ses vid 17.30 då.

Ps. Det är jag som har en penna bakom örat

• Midvintertös

Jisan: Det är bara otillhöriga kvar på den här tråden. *ler* Så alla är numera välkomna.

Li: Det är nog SÖKES tråden du tänker på. Det stämmer nog att de skulle iväg på onsdag.

• Paulaa

Hej tjejer!
    jag hoppas jag kan komma dit idag, beror på om jag kommer loss från jobbet, vi är ganska få här denna vecka så jag måste kolla lite . vilken entre är det vi pratar om. den på sidan , eller huvudentren där de hller på o bygger om?
    jag åker hem emellan så jag har ingen aning vad jag har på mej men antagligen jeans o svart kort skinnjacka.
    fortsätter skriva här under dagen och meddelar läget ! hoppas verkligen vi kan ses!
    kram P

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!