Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Är det inte lättast att ses på hörnan av Åhléns ni vet vid sminket..inte stora ingången utan den rakr över Kappahl?!
Li: Förlåt det glömde jag svara på visst. Jag vet inte hur han har lärt känna dem, men det är ett äldre par som har en blomster butik i Tumba. Det är jätte duktiga, de buketter jag har fått genom åren har varit fina iaf. Jag tror han lärde känna dem genom hockyen det är alltid match sponsor. De är lite dyra, men jag känner att när det betyder så mycket för min sambos så är det ju bara att köpa där. *ler* Jag var så bestämd på vilken kyrka vi skulle ha, så då kan han få bestäma blomsterlevrantör. *ler*
Jisan: Vet vilken du tänker på, men vet inte om det är en sådan bra idè Mirsha-69 har ju redan åkt hemifrån. Om vi byter igång kanske vi missar henne.
Då tar vi den stora då.. Vill ju inte missa någon!
Paulaa:
Jag har varit i Peru i 3 veckor, därför jag inte varit här lika mycket(var faktiskt inne 2 ggr och kikade därifrån )
Känner att jag har kommit ifrån alla planeringar lite och startar inte igen fullt ut, utan tar det lite lugnt ett tag nu, så kommer igen med massa inlägg när jag har nåt vettigt att tillägga Ni har ju hunnit med så mycket under tiden jag varit borta, så känner mig helt efter...
Om det skall startas en ny tråd, så kommer det bli ännu mera förvirrande, men man kanske kan göra så att man tar bort alla de andra trådarna, så vi har EN plats att samlas på...detta är just nu jätte förvirrande....
Ses vid 17:30 ungefär. Nu ska jag gå å träna så om jag är högröd i ansiktet så vet ni varför
halå tjejer!
jag vet fortfarande inte om jag hinner härifrån men om jag kan (hoppas) så är jag där 17.30 så vänta inte på mej om jag nu inte skulle stå där . ha så kul o förhoppnignsvis ses vi ;)
Tack för idag brudar! Ni var ju supertrevliga (inte för att jag trott nått annat. )
Hade ni kul tjejer? Kom ni överens om någon ny träff? Och, sist men inte minst; stannar ni kvar i den här tråden?