Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Jag tror att jag svarade på den där "vad kostar ni-tråden" och kom fram till att jag kostar ca 4000 + klänning som jag ännu inte alls vet vad den går på.
Jag har läst en del olika humanistiska- och samhällsvetenskapliga ämnen. Min fil mag kommer att ha medie- och kommunikationsvetenskap som huvudämne (om jag _någonsin_ blir klar med den där uppsatsen *fan trot*)
Ekonom här också, kan berätta mer på måndag :)
Vi gjorde upp en budget en gång i tiden men det var innan vi visste hur mycket allting egentligen kostar...
Li: låter som tunga ämnen, vad blir man?
KKB: Ja jag har lagt en lite budget för helheten men det håller inte någonstans. Jag försöker samtidigt dra i så mycket kontakter jag kan. Den stora utgifter är egentligen våran resa, den hoppas jag verkligen att den blir av.
Spana in hotellet: www.tikaye.com
Midvintertös: Åhh, vilket hotell *djupt avundsjuk*!!
Vad man blir? Tja *harkel*, arbetslös humanist?
Skämt å sido så skulle jag kunna arbeta med rätt så mkt inom beteende- eller infoområdet. Eller arbeta med analyser. Eller doktorera. Jag har inte riktigt bestämt mig ännu, som vanligt vet jag bara vad jag _inte_ vill...
Li: *ler* Låter ändå intressant. Om du bara vet vad du inte vill kan du ju inte vara helt fel ute.
Visst ser det mysigt ut. Där ska vi mysa i januari som ny gifta.
Nä tjer nu ska jag gå på helg. Hadet gött..
god morgon tjejer!
Är ni laddade för idag?
Jag är sååå laddad! Ska bli super roligt! Vilken tid var det 17:30?
Ja! Fast jag glömde ta med mig ett inslaget värmeljus, som vi skall ge alla gäster i present... Men jag har ett par exempel på inbjudningskort med mig! Ses på Åhléns... hur dags sade vi nu? :D
Godmorgon!
Hoppas att dagen börjat bra och att ni får en trevlig em/kväll tillsammans senare.
Jag måste bara fråga er brudar, har ni börjat tänka på BLOMMOR? Jag fick lite panik igår, för jag vet verkligen inte vad jag vill ha. Klänningen är ju inte ens påbörjad heller så jag kan inte be någon florist utgå från den.
Vi gifter oss sista helgen i oktober och det känns som om jag iaf måste boka en florist nu, även om jag inte bestämmer exakt hur buketten ska se ut.
Jag ska ju inte ha traditionell brudklänning (funderar på något tvådelat orientinspirerat, klänning eller tunika/byxor/kappa) och tänkte ett tag att jag bara skulle ha en liten bunt kallor med något fint band (har sett orangea lite mindre kallor som borde kunna bli fina om jag har lite guldiga kläder).
Jag har funderat på orkidéer också, men då vill jag isf absolut inte ha en bunt på armen utan något mer spretigt och vilt.
Har ni några bra bildtips? Har ni funderat på florister ännu?
Yes, är laddad!
Släpar med mig mina pärmar och en penna .
Vi ses vid 17-17.30.