• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Jisan

Marisha...världen är liten..Hur kommer det sig att du flyttade till Trosa..jag som inte ville annat än att flytta därifrån..

• Marisha-69

Jag sa ju det, jag är uppvuxen i Fruängen.
    Trosa är ju himmelriket för mig, lagom lantligt och nära till allt.
    Det var för barnens skull, jag ville inte att dom skulle växa upp i Stockholm.

• Midvintertös

Hej allihop!
    Jag rösat ändå för måndag, nu när vi hade bestämt det och det är som någon sa då får vi anledninga att göra om det. *ler*

Jisan: Trosa kallas ju inte världens ände för ingenting. Kan tänka mig att man längtar där ifrån. Men jag skulle oxå kunna tänka mig att på där, det är så fint.

• Marisha-69

Jag röstar också på måndag!!

• KKB

Då ses vi på måndag! Frågan är bara... var?

• Marisha-69

Ni får ju tänka på att jag är en gammal
    3-barnsmor som bor i Världens ände!
    Hur ofta tror ni jag kommer iväg någon stans
    Hav nu lite förbarmande och träffa mig på måndag. *ler*

• Jisan

jag kan tänka mig att flytta tillbaka den dagen jag får barn...men det sjuka är att det har gått å blivit dyrt å nästan lite fint att bo i lilla Trosa det fattar jag inte..Jag ska ner på söndag å hälsa på mamma å pappa å bror! Det är mysigt att åka hem lite då och då..men sen är det skönt att komma hem till sthlm igen!

• Jisan

Vi tar måndag..*klubbat å klart* Ska vi ses vi Åhlens eller vart vill ni ses, tänkte på sminket å så. Sen kan man fika på taket där å tom sitta ute om det är bra väder!

• Midvintertös

Måndag, bra. Jag tycker vi kan träffas utanför Åhléns ingången korsningen klarabergsgatan/Drottninggatan. Kl 17:30. Blir tiden bra för er? Jag kommer inte hinna till 17:00.

Ja det måste väl kosta en halv förmögenhet att köpa hus där nu?! Och ännu dyrare med sommarbostad.

• Marisha-69

Jisan:
    Här är min mail adress så kan du väl berätta mer om vem du är
    mia---@telia.com

Åhlens kan väl vara bra!
    Där finns ju det mesta att titta på för den som vill, och parkering i huset.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!