Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Marisha...världen är liten..Hur kommer det sig att du flyttade till Trosa..jag som inte ville annat än att flytta därifrån..
Jag sa ju det, jag är uppvuxen i Fruängen.
Trosa är ju himmelriket för mig, lagom lantligt och nära till allt.
Det var för barnens skull, jag ville inte att dom skulle växa upp i Stockholm.
Hej allihop!
Jag rösat ändå för måndag, nu när vi hade bestämt det och det är som någon sa då får vi anledninga att göra om det. *ler*
Jisan: Trosa kallas ju inte världens ände för ingenting. Kan tänka mig att man längtar där ifrån. Men jag skulle oxå kunna tänka mig att på där, det är så fint.
Jag röstar också på måndag!!
Då ses vi på måndag! Frågan är bara... var?
Ni får ju tänka på att jag är en gammal
3-barnsmor som bor i Världens ände!
Hur ofta tror ni jag kommer iväg någon stans
Hav nu lite förbarmande och träffa mig på måndag. *ler*
jag kan tänka mig att flytta tillbaka den dagen jag får barn...men det sjuka är att det har gått å blivit dyrt å nästan lite fint att bo i lilla Trosa det fattar jag inte..Jag ska ner på söndag å hälsa på mamma å pappa å bror! Det är mysigt att åka hem lite då och då..men sen är det skönt att komma hem till sthlm igen!
Vi tar måndag..*klubbat å klart* Ska vi ses vi Åhlens eller vart vill ni ses, tänkte på sminket å så. Sen kan man fika på taket där å tom sitta ute om det är bra väder!
Måndag, bra. Jag tycker vi kan träffas utanför Åhléns ingången korsningen klarabergsgatan/Drottninggatan. Kl 17:30. Blir tiden bra för er? Jag kommer inte hinna till 17:00.
Ja det måste väl kosta en halv förmögenhet att köpa hus där nu?! Och ännu dyrare med sommarbostad.
Jisan:
Här är min mail adress så kan du väl berätta mer om vem du är
mia---@telia.com
Åhlens kan väl vara bra!
Där finns ju det mesta att titta på för den som vill, och parkering i huset.