Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Köpmangatan 3, ganska mitt i ön. Då kan den som kommer först ha något att göra/kolla på i väntan :) Hur dags?
kartor.eniro.se/query&streetname=k%F6pmangatan&streetnumber=3&city=stockholm&what=map&asearch=1
Jag kan nog vara inne till halv sex Orkar ni vänta??? Jag har varit på Ljunggrens så om ni vill gå dit innan som kommer jag så fort jag kan. Köpte alla mina papper där igår.
Då kan jag visa er.
Låter bra! Jag kommer runt 17-kvart över och har inget problem med att vänta, har blivit lite småfascinerad av alla olika sorters papper och allt fint man kan göra med dem *skrattar*
Ses då!
Ja det gör vi
Roligt. Lika bra att säga till karln att jag blir sen..
Ska vi säga kvart över fem -halvs ex utanför Ljunggrens? Super roligt! Kul att få ett ansikte på era Nic´s
Kul! Är det flera som vill komma så tycker jag att de självklart är välkomna.
Jag ses gärna inne på affären, då kan man kika lite medan man väntar ;)
Perfekt... fem-halv sex. Om jag blir sen.. vänta jag kommer, LOVAR!
Såklart..tycker att vi går på the more the merrier eller hur?
vilken dag pratar vi om nu? måndag? jag tror jag kan! men i sånt fall kommer jag kankse lite lite senare men vill gärna träffa er oxå !
jag kommer ta min blivandes efternman tror jag eller ha dubbelnamn, vi har bägge två ovanliga (spanska) efternamn .. hmm svårt det där!
Paulaa: Ja visst är det. Det är måndag runt 17:00 - 17:30 vid Ljunggrens papper i Gamla Stan. Jag kanske oxå kommer lite sent, har en bit in till stan. Jätte kul om vi blir några stycken.