Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Det är ju jätte snart. 6v, jag skulle verkligen ha fjärilar i magen då. Själv har jag 6mån. Augusti brukar det alltid vara kanon väder, du får nog större problem med vätskebrist, köp vätskersättning och ta på morgonen. Jag brukar använda det när jag ska dyka varma sommar dagar. Finns att köpa på apotket, smakar apelsing.
Är det dom Resporb? dom tar jag alltid när jag har varit ute å festat Funkar kanon.
Vi ska fixa saker i helgen.
ska kolla in båten, ska prata med vigselförättaren, ska ut å kolla med restaranten om dukning å så...å sen ska vi påbörja operation småsaker
Sex veckor, iiiiiih! Va spännande Själv så har jag tre månader kvar så man tror fortfarande att man har gott om tid. Men jag längtar!
Operation småsaker? Har du sett denna länk www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m667494.html
? Massor med bra tips man hade förmodligen inte tänkt på förrän det var för sent
Jisan: Ja just dom menade jag, de är kanon, använder dem med på partyn. Lär komma till anvädning i helgen.
Gu´va kul, spännande... ni blir jag pirrig imagen. Du måste berätta allt sedan.
KKB: Jätte bra tips, den länken ska jag spara...
KKB, jisan och midvintertös., var bor ni?
Paulaa: Jag bor i Grödinge, en bit utanför Tumba. (söder om sthlm). Var bor du?
Jag bor i Midsommarkransen..
På Söder!
Pratade med kantorn idag, han var supertrevlig! Jag skall få träffa honom efter semestern, men lyckades nyna den utgångsmarsch vi funderar på och han både kan den samt vet vad den heter *s*
KKB: Roligt. Vad har ni valt för utgångsmarsch? Lite nyfiken
Midvinter - Det är inte helt bestämd (det finns så många fina!) men det är något från Vattenmusiken. Svårt Heter Allegro Maestoso (Händel) på www.kyrkomusik.se
Jisan, hinner du gå på BT-träff innan din stora dag, eller får vi vänta tills du är fru och få höra allt råd du har att komma med då?