• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Tilde-76

Paulaa: Här är vi :) - några av oss iaf
    Trist att det inte kändes så bra på något av de ställen ni titta på. Är väl tyvärr bara att leta vidare... Ja, vi (eller bara jag då än så länge) har tänkt fixa egna inbjudningskort, vigselprogram och festprogram. Mycket för att jag tycker det är kul. Har lite ideér men tar tacksamt emot mer...

Midvintertös:
    Just det.. har hört talas om den men inte koll på var i Gamla Stan den ligger. Har du?
    Gifter oss nästa sommar - ganska exakt ett år kvar 2 juli.

Jisan: 7 augusti 2004 - Då är du ett före de flesta av oss andra här i tråden "fniss"

• AALF

Paulaa,
    Tyresö Bygdegård har mail adress, när jag mailade skrev de tillbaka och sa ring mellan 9-11..... lite trist, men när du väl pratar med vaktmästaren Denise så är hon en super trevlig tjej!

Vi prell bokade och bekräftade inom loppet av några dagar redan i våras.... och då var det ju ledig. Sålänge det inte faller på min helg förståss

Lycka till, maila min jobb mail om du vill ha mer info/ har mer frågor. Jag har även Denise Catering meny, allt från 3-rätter till buffé.

/AALF

• Jisan

Hej hej.

När ska ni slå till då? Är jag först ut? *ihhhh*

• AALF

Tilde-76
    Papper För Konstnärer AB
    Upplandsg. 37, 113 28 STOCKHOLM 08-327191

Dem säljer papper och skär upp pappret fint osv för en billig penning kanske vill prova dem?

• AALF

SÖKES:
    Jeppson, Lovekitten, Min Prins & CoolJen var håller ni hus? Jag tänkte att det kanske var dags för oss att starta en ny tråd, den andra börjar bli full......

• Paulaa

AALF jag har mailat dig nu :)
    Jisan; de flesta av oss har datum i agusti 2005! det var så vi fann varandra i en tidigare tråd! så vi har goooott om tid på oss ... ;) späänande för dej, var ska ni gifta er ?

Tilde jag tycker oxå det är helkul med sånt pyssel så jag ser fram emot att göra inbjudningskorten , bara man hittar bra ideer!

• Midvintertös

Tack så mycket!

Paulaa, såg att du tittat på Tyresö bygdegård, om du vill ha ett ställe i Tyresö kan jag varmt rekomendera Kumla Herrgård. Har inte varit där på bröllop, men det skulle passa utmärkt. Jag skulle vilja ha min fest där men det är för långt bort.

/H

• Paulaa

midvintertös, vet du hur många som får plats i Kumla Herrgård? det enda krav jag har är att alla mina gäster ska få plats i ett o samma rum. för övrigt är jag ganska öppen för alla förslag!

• Midvintertös

Hej igen!

Läste aldrig alla inlägg in jag skrev. 'ler*

KKB. Jag har bokat Emma Nors finns i BT register. Hon kommer hem till en, fixar både hår och smink.

Tilde-76: Ljunggrens ligger på Köpmangatan3, inte alla svårt att hitta. Gå av Gamla Stan, gå upp till Västelånggatan ta vänser på den. Den andra gatan upp till Stor Torget är Köpmangatan. Följ den upp och över torget. De har öppet till 18.00 på vardagar, öppnar kl 11:00 på lördagar fram till 15:00.

Gifter sig alla nästa år utom AALF. Jag som tyckte jag var tidigt ute. *ler*

• KKB

Midvintertös, tack för tips! Skall kolla Vet du vad hon kostar? Vill helst slippa gå upp kl. 06 för att hinna med allting, typ att sitta länge hos frisören... Gifter mig nu i september!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!