• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • KKB

Va roligt! Du måste skriva efteråt om hur det har gått :D

Vi gifter oss i Maria Magdalena Kyrka, en jättefin kyrka! Hoppas vädret blir fint så vi kan ta foton utomhus...

Förresten så får du hänga med shalimar, tossing och mig nästa gång vi ses! (Alla är välkomna! :) ) Sist så provåt vi tårta på Thélins och sedan provade alla möjliga smink på Åhléns. Bra tjejträff ;)

• AALF

Tilde-76 och Paulaa jag försöker på en ny tråd...........

• Midvintertös

KKB: Följer jätte gärna med på BT-träff, har ni bestämt något datum?
    Nu ska jag och min sambo iväg till en fotograf. Närvös...

• KKB

*tackar Tilde-76, Paulaa och de andra nykomlingar för trevligt bemötande*

Förlåt, AALF, trots rubriken förstod jag inte att Ni var ett sådant slutet gäng att andra från Stockholm inte var välkomna in i diskussionen.

Midvinter, lycka till med fotografen! Nu är det snart semester och inga nya träffar inplanerade, men håll utkik här

• AALF

KKB

Ja, det måste du missuppfattat, för något "sluet gäng" vill jag nog inte påstå att vi är. Däremot hade vi en otroligt lång tråd och jag ville "starta om". Rubriken uppfattade du däremot helt rätt, den var nämnad för endas dessa tjejor eftersom vi redan diskuterat en väldig massa och träffats.

Jag har absolut inget emot av att diskutera framtida bröllop och annan planering med er andra blivande augusti brudar

• Paulaa

Hej på er igen tjejer
    antar att de flesta av er kollar på matchen just nu, en annan har varit ute o käkat med kompisarna och sitter nu och har ont i magen ;) haaha
    Tack för tipset Midvintertös, ska spana in Kumla oxå !
    såg ni förresten att Jeppson inte kunde ha BT träffen hos sej den 9.e? hon är på semester då . men vi kanskse kan dra ihop gänget (inkl nykomlingarna!) nån dag under sommaren i allafall

KKB jag missade ditt datum när är det dax för er nu igen?

AALF och Tilde, jag vet inte var Minprins tog vägen ? har ni sett till henne?

• Midvintertös

Menade inte heller att klampa in, kända att jag hade lite att rekomender några här på tråden.

• KKB

Midvinter, precis! Speciellt när någon skrev "välkommen". Den snälla människan kanske också missförstod

Hur gick det hos fotografen, var Ni och kollade eller var det ett möte med den Ni har valt?

Hej Paulaa! Ja du, det är redan nu i September! (Jag håller hus i en September-tråd också men är också nyfiken på hur alla i Stockholm gör )

• Paulaa

MEN HJÄLP september! det e ju snart KKB!
    magasinet ser väldigt mysigt ut .. jisan

midvintertös, vilken fotograf va ni hos?

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!