• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • KKB

Jisan - Vissa människor har lätt för att klaga, och vissa människor har sämre ekonomi, det kan man inte göra så mycket åt... Men det är inte ovanligt att man behöver åka någonstans för att närvara vid ett bröllop, och Ni har verkligen fixat det så att kostnaderna blir minimala så jag hoppas att alla uppskattar den underbara upplevelsen de kommer få dela med Er samt att Ni slipper oroa Er!

Midvinter - Tusen tack! Jag har nynat den för alla jag känner och folk säger "jo den låter bekant men jag vet inte vad den heter..." Så jag har inte drömt låten iaf :D

Vi printade egna inbjudningskort med individuella texter, t.ex:

(centrerad texter förresten!)

Midvintertös

Ni är hjärtligt välkommen
    att närvara vid vigseln mellan
    KKB & KKB:s blivand

lördagen den XX Månad 2004
    Bla bla bla Kyrka
    Stockholm

Efter bröllopet bjuds det till middag och dans på YYYYgården.
    --------------------------------
    O.s.a Klädsel: Kavaj
    Senast den 25 juli
    Namn och telefonnummer

• Paulaa

Hej flickor!
    här har det skrivits en del sen jag kollade in! jag bor i årsta
    midvintertös får man fråga vilka två ställen ni har bokat?
    och KKB det är ju snart för er!! september visst var det så?
    Jisan. du då?
    jag är lite glömsk eller rättare sagt lite stressad på jobbet så jag kan inte gå igenom hela tråden här,. men när hade ni andra bröllopsdatum?

• CoolJen

Suck...så mycket som kan hända på bara 3 veckor
    Känner mig helt utanför här, ny tråd och allt...jag som var med från dag 1.

• Paulaa

Cooljen! det var länge sen!
    vi har kvar vår gamla tråd oxå ju!
    hur 'r det med dej? hur långt har nikommit och hur gick resan? ;)

• KKB

Jepp, September, det stämmer! Tror jisan är först till altret, sedan jag, sedan Midvintertös. Jobba på du, så kan du surfa hemma i lugn och ro :) Jag tycker det är roligt att höra (läsa) om alla andras planeringar! Tänk va mycket man har lärt sig sedan han ställde frågan :)

• Paulaa

Ja något som jag lärt mej är i allafall att man inte kan börja planera alltför tidigt tydligen! ;)

• Jisan

Herregud är jag först ut? Nu blev jag ännumera nervös.. Var på Matton å köpte papper till programmen idag, samma som dom vi hade på inbjudningskorten, fint!

• Jeppson

CoolJen!
    Vi har en annan tråd, "SÖKES:..." och så våra namn. Kolla in den, där är vi alla dag 1:are med! :) Snart dags för BT-träff igen också!

• Midvintertös

Hej!

Jisan: Tråkigt att en del ska behöva klaga, men jag tror det finns en sådan i alla sammanhang. Ja du är först ut, och du måste berätta allt.

KKB: Tack, det såg enkelt och snyggt ut. Alla kort blev inhandlade igår, sigill med våra bokstäver på. Jag väntar på svar från min moster, angående låten. Tror att de kan vara på landet så det kanske tar någon vecka. Hoppas du står ut....

Paulaa: Vi har Hågelby Herrgård och Lida Värdshus bokade. Vi gifter oss den 8:e jan-05 så det är 6 månader kvar. När är det dags för dig?

• Jisan

Jag lovar "brudar" jag ska berätta ALLT ni både vill veta och inte veta Just nu håller jag på med projektet hitta en bra gästbok, det är ju supersvårt..det finns så många å så är dom rätt dyra eller så är dom inte så som jag vill ha dom.kan det vara så att jag är kräsen och kontrollfreak?..Jag, neeeejdå

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!