Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Paulaa:
Jag som tyckte jag var riktigt fyndig med pennan bakom örat, den syns men är nog inte helt galen och alla har en.
Hårspänne har ju vem som helst och köpa en ros att ha i knapphålet känns lite onödigt
Annars kan man ju alltid titta efter dom som står och ser fånigt lyckliga ut med något drömmande i blicken.
Skämt åsido.....
Jag tänker ändå ha en penna bakom örat så vet ni i alla fall vem som är jag.
Vi har ju ändå date med varandra
Vi ses på måndag om vi inte hörs innan.
HA HA okej Marisha! ha det du jag känner nog igen dej med pennan ;)
Okej!
Penna eller hårspänne! Bäst att köra på penna så den syns. *skrattar* Stackars tjejerna som jobbar i butiken...
Jag är iaf 169 cm lång och väger 60kg, uppklipt långt hår i ljusbrun ton med blonda slingor. Kommer säkert komma in stressande... Det är jag.
Jag själv är lång eller ja, nu låter det som att jag vore flera meter hög...så är inte fallet utan snarare 1,76. Lite rund..å sen axellångthår halvblont...typ:)
Va roligt! Stackars de som jobbar i affären och kommer tro de har fått en massa business
Det låter som om alla kan komma, eller?
Jisan
Jeppson?
Paulaa
Midvintertös
Marisha-69
KKB
Låter som en bra blandning!
Lajbans! Jag ska som sagt se till att iaf ha en inbjudan med mig så ni kan få se.
Härligt att vi blir några stycken.
Jag tar med med mig allt jag har att visa upp.
Jag tänker inte berätta hur jag ser ut, det är ju jag som har pennan bakom örat så det behövs inte
Mirsha: *skrattar*
Och jag kommer nog komma sist, så ni får lova att ni väntar på mig. Ljunggrens stänger kl 18:00 så jag kommer nog komma inrusande in minut i. *ler* Jag hoppas att jag kan gå tidigare så jag kan vara där vi 17:00
Nu ska vi se. KKB har cykelhjälm.
Marisha har penna
Jisan är lång och blond
Paulaa har hårspänne.
Är det någon jag missat?
Det ska bli riktigt kul. Ta med er allt ni har ni som gjort allt klart. Jag har gjort inköpen men inte gjort något klart en. Om jag hinner i helgen får jag göra ett prov som jag kan ha med mig. *ler* Det får bli min grej, jag är den med ett inbjudningskort i handen.
Hmmm, jag tänker inte släppa med mig brudklänningen när Ni säger "ta med Er allt", fast då skulle Ni absolut känna igen mig! ;)
Jag ska prova klänningen imorgon för första gången sedan dom sydde in den, jag ska försöka komma på att ta med mig digitalkameran, då kan ni få se dom bilderna om ni vill! Tyvärr har jag redan tagit med mig det mesta ner till Tjörn...så det finns inte så mkt att visa tyvärr