• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Midvintertös

Jisan: Måste säga att det är jätte starkt gjort. Fick du det efter du hade gått ner så mycket? Lite taskigt. Så nu måste du hålla koll på sockret oxå.

• Paulaa

25 kilooo!!! HERREGUD det var bra jobbat! en annan har lyckats med 2 hahaha men men

vilka blev det måndag till slut?

• KKB

25, det var inte illa, grattis! Själv så gick jag ner 12 för ett par år sedan, sedan upp 5 igen. Försöker gå ner ett par till (igen) innan den stor dagen.

• Jisan

Jag hade det säkert innan jag gick ner, men jag fick reda på det av en slump..Men jag mår bra...å har bra blodsocker..Så jag känner mig rätt frisk trots allt!

• Midvintertös

Ja troligtvis, skönt att du mår bra. Behöver du ta insulin eller räcker det med tabletter?

KKB: Undrade just när du skulle vakna. :-9

• Jisan

Jag tar både insulin och tabletter..är inte ens säkert om jag är en Typ 1 eller 2..men det konstiga är hur snabbt man vänjer sig, jag har lagt om hela mitt liv mer eller mindre..Å det ligger säkert mkt i det läkarna säger..att alla borde leva som diabetiker Det finns dom som har det värre, det räcker oftast med att tänka på det så känns det lite lättare! Nog pratat om mig...Hur har ni det brudar?

• KKB

Men lite måste man jobba ibland, man kan inte tänka på bröllop heeeeela tiden ;)

• Jisan

KKB: Jobba, det verkar jobbigt..*fniss*

• Midvintertös

KKB: Ja jo lite... eller??
    Vi har det så lungt här så det är tur att jag har er annars hade jag haft det jätte tråkigt.

Vad jobbar ni med?

• Jisan

Jag jobbar som receptionist...du?

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!