Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Nu har vi passerat 200 inlägg i vår tråd.
Grattis till oss
Paulaa:
Borde förstått att du jobbade där.......
Jisan:
Lycka till
Jag ska plugga heltid hemma är det meningen, men det blir mest kvartstid och mer tid på BT som är beroendeframkallande.
Hej alla!
Jag mailade just till Midvintertös att jag inte kan nu på måndag, men tack för inbjudan allihopa!
Jag kommer gärna med en annan gång. Pappersbutiken vill jag gärna till, dessutom kom jag att tänka på att man ju kan träffas och provsmaka tårta på chokladfabriken. Jag ska ha min tårta därifrån, så jag är säker på att vi är välkomna!
Jisan: Vad spännande. Hade du sytt om klänningen eller hur var det? Har du någon bild på den? Var ska du göra naglarna någonstans? Oj många frågor här. Ja du slipper disken iaf, svårt att skriva till oss också kanske
Har ni bestämt någon resa förresten?
Mirsha: Ja den här sidan är beroendeframkallande, det vill jag lova. Vad pluggar du?
Jag har kommit i den där jag måste se smalare ut på mitt bröllops fasen..drömmer bara om god choklad..skulle med all säkerhet löpa amok på Chokladfabriken..
Marisha, visste din blivande vem jag var?
Hahhah, nu ska jag svara på alla frågor:)
1. Ingen bild än, det är en halterneck Nixa, ska ta kort på den idag, lovar har med mig digitalkameran å allt!
2. Naglarna, jag bygger på mina egna, dom har blivit rätt långa nu men inte så hållbara så jag bygger på med gele, har som tur var en kompis som är nagelteknolog, betalar 100 kr per gång!
3. Resa, hm..vi har funderat på Italien, det skulle vara mysigt. Fast jag vill åka i oktober kanske, skönt att ha nått att se fram emot!
Tillägg om klänningen, den är inlagd i midjan men utlagd över brösten:=)sen i augusti 2002 har jag gått ner 25 kilo å sen jag köpte klänningen i december( 2 nr för liten) har jag gått ner lite till..så vi får se hur den passar nu!
Midvintertös! jag jobbade oxå hrä när det där mordet hände.. hemskt!! men då har vi jobbat här samtigti haha .
välkommen hit Li! var är du ifrån och när är er stora dag? jag följer gärna med o smakar tårta hehehe ;)
ja jisan vi vill se kläningen!! huu va spännande!!
Jisan: 25 Kilo!!! Det var inte dåligt. Jag som tyckte jag hade lyckats med mina 10 kg. Grattis du måste ha kämpat ett tag. Ja du får inte glömma att ta kort, så vi får se. *ler*
100kr/g det var billigt men jag kan tänka mig att det är kopmispris?
Ja åk i oktober jag och min m2b reser oftas vinter halvåret. Sommarn här hemma är oftast underbar. (ser ut genom fönstret och suckar)
Nu i mars var vi faktiskt på smekmånadsön Kuredu på Maldiverna. Underbart ställe. Om ni vill kan ni gå in och läsa våran dagbok. www.resedagboken.se sök resa: Malaysia/Maldiverna(Lankawi/Kuredu) Det finns oxå lite bilder.
Li: Ska oxå beställ min tårta därifrån, har t om redan bestämt fyllning. 'ler* Vad vore livet utan choklad... *mums*
Paulaa: ja visst var det otäckt.. 'hu*
Ja lite roligt, men det är ju så stort och så många avd. Nu jobbar jag på en firma som kör transporter ner till frankrike för AZ
Jag har kämpat..men det är det värt, såå skönt att vara mer eller mindre normalviktig:) Fick dock diabetes i mars så efter det har det legat still på vikt-fronten, insulinet gör att man går upp lite i vikt..Men hur som helst så har jag fortfarande ungeför 7 kilo kvar att bli av med..men det får ta sin tid!