• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • L i

Vad kul att ni hade kul!

Vad säger ni, ska vi ta en papperstripp snart? Går ni på semester allihop, eller är det någon som kan nästa vecka?

Chokladfabriken kan vi ju ta lite senare, jag är nästan säker på att det är semesterstängt nu.

• KKB

Semester nästa vecka...

Vad tror Ni, kan man ha bröllopstårta från Chokladfabriken (med någon moussefyllning) om man haft mousse till efterrätt? Eller så borde vi kanske välja parfait till efterrätt...

• Midvintertös

Li: Jobbar nästa vecka med, men jag vill gärna. Har blodad tand. *ler*

KKB: Jag ska ha chokladtårta!!!

• KKB

Midvinter - hur var det nu, har Ni efterrätt också?

Åh va skönt det skall bli när tårtan är beställd, liksom menyn, haft möte med fotografen, fixat soloist, bokat frisören...

• Jisan

Jag är på för en till träff, absolut!

• Midvintertös

KKb: Jag har inte riktigt bestämt mig en. Vi har ju ett eftermiddagsbröllop så frågan är om folk orka äta. Jag kan tänka mig något litet, sorbé skulle vara gott.

• Jisan

Sorbé är ju kanon midvintertös, det är friskt å gott...Hm...*funderar* ska man verkligen ha panacotta?

• Midvintertös

Jisan: Kände att jag tände på idén själv. Sorbe blir friskt och gott.

• Jisan

Ja Sorbé kändes verkligen bra...jag ska nog ringa å kolla med dom där vi har festen om man kan få det istället...tänk dig en frisk citronsorbé eller hallon som är min favvo..*smarro*

• Paulaa

KKB va gulligt hahah vilken syn att se när ni stod där på rad med era pennor i örona hahha.
    jag vill gäran träffa er oxå snart men jag åker på semester nästa vecka (är borta i två veckor) men efter det GÄÄRRRNA!
    Angående moussefrågan kan det nog bli ltie väl mycket choklad om ni ska ha det både i efterrätten o i tårtan, men sorbe eller pannacotta är ju goda alterntiv som de andra tjejerna säger!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!