• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Marisha-69

Jeppson:
    Jag har köpt 2 faktiskt
    Men dom kommer inte förrän i november tyvärr
    Du får se imorgon.
    Härligt att ni kommit så långt.
    Vi har bokat: lokal, band, datum och kyrka.
    och vi har bestämt: catering, frisör och florist.
    Och vi (jag) har köpt: brudklänningar, caketopper, servetter m. tryck, gåvor till bestman, värdinna och tärnor.
    Nu håller jag på och klurar hur jag vill ha inbjudningskorten, ni får hjälpa mig imorgon.
    Vi ses då.

• Jeppson

Marisha; vart är det imorron?

• Paulaa

Marisha det e klart du är välkommen trots att du itne bor i stockholm!
    Jepsson det vore otroligt kul om du kunde den 29/7 oxå :) det var kul att se hur långt ni har kommit nu . vi kommer förmodligen oxå att önska oss pengar =bidrag till bröllopsresa o dylikt. Även fast jag förr i tiden som gäst tyckte det var lite småtrist och opersonligt men nu förstår man ju bättre. OM man redan bor ihop med sin blivande så har man redan ju det mesta till hemmet så man vill ju itne ha mer prylar eller grejer som man inte behöver egentligen..
    ang klänningen så borde de ju kunna fixa till den där du köper den ifrån,. om inte gratis så mot en rabatterad slant? hoppas man :)
    jag skulle oxå vilja ha en person som kom hem till mig och fixade all stylig så man kunde ta det lite lugnt.. misstänker dock att det kan bli lite dyrare.

• Midvintertös

Ja ni, man får verkligen några inlägga att läsa när man varit borta några timmar. Var börjar jag.

Satt med mina inbjudningskort och vart inte alls nöjd Så nu måste jag åka iväg till Panduro och klura ut något nytt.

Li: Jag kan inte heller den 29/7 kommer att vara på öland då. Är det några fler som vill ta en kväll nästa vecka?

Jeppson: Har oxå lite tankar kring bröllopsnatten, det känns så där att betala för ett fin rum och så kan man bara använda det några timmar. Kanske inte helt dumt att ta det innan. Jag har bokat Emma Nors hon finns i BT-registret och hon kommer hem till en. Hon tar 2000:- + milpeng, då ingår hår och make up.
    Måste säga det igen att jag tycker din klänning är jätte fin.

Cicki: Mitt bröllop är en så länga oxå hemligt. I september kommer vi att avslöja våra planer. *flin*

• Marisha-69

Jeppson:
    På Pappers affären i Gamla stan Ljunggrens tror jag den heter.

• Midvintertös

Hej igen tjejer!

Jag kommer inte kunna följa med den 29:e Men om det är någon som har lust nästa vecka? Onsdag den 14:e!

Sedan får vi träffas alla efter semestrarna och gå till chokladfabriken och äta tårta. Jisan du får oxå följa med gå

• Jisan

Sign me up för onsdag! Mindvinter..bra att jag får följa med då fast att jag är en gift kvinna.*fniss*

Vi var å graverade ringarna igår, sååå fint!

• Marisha-69

Jeppson:
    Sorry jag ljög för dig.
    Vi ska ses vid Gamla Stans T-banestation ca kl.17:15.
    Jag är fortfarande inte säker på om jag kommer ifrån idag, det hänger på mamsen.

• KKB

*läser läser läser*

Ni är för roliga! :D

Igår spikade vi toastparet (inte bokstavligt...) och så hämtade jag ut paketet med ena tärnas klänning! Den andra har sin klänning hos sig i USA, och hon och jag valde dem när jag var där på semester för några veckor sedan. Snygga! Köpte även min klänning där, som nu hänger på garderoben i väntan att pressas och få några krokar isydda för att kunna sätta upp släpet efter vigseln.

Nästa vecka är jag inte här :( Men det får bli flera träff :)

Och Hägersten är inte så långt från Söder...

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!