Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Tjejer! I måndags visade jag Er ett ex av mitt inbjudningskort. Tanken var att jag skulle klistra och skicka det efteråt, men nu hittar jag inte det! Trodde jag hade stoppat det i väskan eller fickan men icke. Hmmmmm... Såg någon vad jag gjorde med det? (Hoppas jag inte bara lämnade det på brickan)
KKB jag har för mig att du stoppde tillbak det i kuväret å sen ner i väskan..eller tog du upp det igen efter vi fikat klart?
Ja du, det är en bra fråga. Inte första gång jag tappat bort något iaf :) Nåväl, har bett älsklingen printa ut en ny kopia! Just det kortet var till vänner som bor låååångt borta och inte kan komma, men de skall få ett inbjudningskort ändå för att de skulle vara så välkomna till bröllopet!
Jag lovar att det kommer dyra fram när du skickat det andra..en sån typisk grej!
Ja, eller så kommer lattétjejen från Åhléns och dyker upp på bröllopet
KKB.HAhaha vilken grej...:)Hon tog tillfället i akt!
KKB: Kommer inte heller ihåg. Vet att du la ner det igen när vi stod där utanför, men om du tog upp det igen, då vet jag inte. Mycket möjligt att du får en objudne bjudne gäst
Paulaa: Synd att du inte kan nästa vecka, och jag kan inte den 29:e. Hoppas att vi kan samtidigt efter Jisans bröllop när vi ska äta tårta. *ler* Jag hoppas vi alla kan då.
Nu är Lida bokat ordentligt, så nu blir det fest mitt ute i skogen. De hade alltid den öppna spisen igång på vintern. *ler* Så jag hoppas att det blir en riktigt vargvinter i år.
Jisan: Vi tar tisdag om Li oxå kan då. Det skulle vara jätte gott med lite mat
Om träff:
Jag kan på tisdagen nästa vecka också!
Midvintertös: Jag har beställt dag, fyllning och ställning och pratat lite runt hur den ska se ut. Sen behöver vi inte bestämma oss def. förrän någon vecka innan själva dagen. Jag väntar tills klänning och blommor är bestämda.
De behöver en dryg vecka på sig för att göra marsipansakerna och kolla att de har övr. dekorationsmaterial hemma.
Det viktiga är att man bokar dag i god tid, eftersom de bara har x-antal ställningar och x-antal personer som arbetar.
Dom tar 45:- bit + leveransavg. om man inte hämtar själv, + extra för ev. extravaganser i dekorationen.
www.chokladfabriken.com (eller möjligen se?)
Li: Åh tack, skickar ett mail till dem som de kan svara på när de öppnar igen. *ler*
Då tar vi tisdag! Alla andra som kan är naturligtvis välkomna och ni som inte kan få ha det så bra den 29:e och jag hoppas jag blir lite saknad.
Gu va smarrigt med choklad, tror att jag måste synda lite ikväll *vill ha nu!*