• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • AALF

KKB

Visst såg jag det

Vet fortfarande inte vad det är du syftar på efter som du själv har lagt in en kopia på det jag sagt.

Jag har och kommer alltid att glatt ta emot förslag, tips och råd från ALLA gifta och blivande brudar oavsett när de gift sig eller tänker gifta sig.

Jag har ingen aning om vad dina små ironiska inlägg grundar sig på, men låt gå....

Lycka till med dina linné servetter!

• Midvintertös

AALF: Ta inte åt dig. Vi kände oss lite avsnoppade bara. Vi förstod inte riktigt innebörden av tråden från början och trodde vi var välkomna. Jag tycker det iaf är jätte kul att du och Jeppson är tillbaka i tråden. Ju fler jag kan byta tankar och ideér med och få tröst av när man stöter på problem desto bättre. Hur var det kunde du följa med på tisdag?

Är det någon på denna tråd som var med igår? Lite nyfiken på hur ni hade det?

Li/Jisan/cicki: Har vi någon tid och plats på tisdag?? Jag antar att vi ska till Gamla Stan och Ljunggrens papper? Då tycker jag vid möts där utanför kl.17:30 Blir det bra?

• L i

Midvintertös och alla andra om tisdag 13/7: Utanför Ljunggrens kl 17.30 blir väl jättebra tycker jag. Ska vi ha en ros mellan tänderna den här gången *s*?

Det är Köpmang. på "andra sidan" Stortorget, eller hur?

• CoolJen

Shit vad hemskt det är när Bröllopstorget och familjeliv inte funkar, vad gör man då på nätet liksom?

• Marisha-69

Hej tjejer.
    Ni skriver så mycket att jag har svårt att hänga med.
    Ett tips till er.
    Om ni ska till Ljunggrens ha tid på er, det var svårt att hinna titta och känna och klämma när vi var där.
    Men vi hade jättetrevligt och satt och snattrade i 5 timmar utan uppehåll.
    Det är livsfarligt att ha såna här BT träffar för det är jättetrevligt och beroendeframkallande precis som den här hemsidan.
    Det finns en viss risk att jag inte blir gift alls om jag fortsätter så här
    Jag skulle gärna hänga med er på er nya träff (om jag fick) men jag måste nog låta det gå lite mer tid emellan så jag inte blir utslängd hemma
    Hoppas ni får det jättekul.
    Ett annat litet tips, brdvid t-banan ligger en liten silver affär dom har jättefina grejor.
    Jag råkade gå in där medan jag väntade på tjejerna i onsdags och vips så blev jag med brudhalsband.
    Ni kan om ni vill se en bild på halsbandet i mina bilder:
    http : //f2.pg.photos. yahoo. com/ph/ marisha_692000/ my_photos
    men den gör inte halsbandet rättvisa.
    Ha det så bra tills nästa gång.

• Marisha-69

CoolJen:
    Menar du att du inte är så poppis hemma när du sitter framfär datorn hela tiden?
    I så fall är vi nog fler

• CoolJen

nä, sidorna funkade ju inte inna och jag fick smått panik

fast å andra sidan så är det verkligen inte populärt att sitta framför datorn hela kvällarna nej, tyvärr.

Oj satt ni å snackade i 5 timmar...ja, jag har förstått här att ni har mycket på gång

Är nästa träff oxå en pappersträff alltså?

• AALF

Midvintertös,
    Det var gulligt av dig. Var inte alls min mening att få er känna avsnoppade
    "the more the marrier" Tack för att du förstår att det inte alls var min avsikt!

• L i

AALF: Jag tycker också att det är kul ju fler vi är. Det gör vi nog alla tror jag!

• L i

Marisha: Jag får inte länken att funka (trots lite klipp och klistrande). Jag har varit inne i den där butiken (tror att den heter Silverboden?) och dom brukar ha mycket fint!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!