• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Jisan

Hej Bejbs! Hade ni det trevligt igår? Vad hittade ni på för skoj saker?

• Midvintertös

Hejsan!
    AALF/Cooljen: Klar ni ska hänga med, det är alltid kul när man blir några stycken.

Ah nu måste jag berätta vad som hände igår kväll, har knappt sovit på hela natten för jag känner mig som en riktig förstörare. I juni fick vi reda på att två av våra bästa vänner (ett par) planerade över jul och nyår. Jag vart då lite smått husterisk men min brudtärna sa att jag skulle lugna ner mig och avvakta lite. Julen ligger ju så dumt till i år och oftas så åker man ju lördag till lördag. Så jag har haft lite i maggropen att åker de så kommer det att krocka. Vi har ju luskat lite jag och min sambo hela tiden för att i fall att. Sist jag frågade dem om deras resa var midsommardagen och då var det helt avblåst, det var för dyrt. Sedan har vi inte hört något fram till igår. Då kommer min sambo in och säger xxx & xxx åker den 27:e och är tillbaka den 9:e. Blev alldeles kallsvettig och sa: Ja det är ju bara att ringa tillbaka till dem på en gång och säga som det är att vi gifter oss den 8:e.

Jag känner mig riktigt genom rutten, tjejen har nämligen inte haft semester på 3år och jobbat som en galning. Vi är och andra sidan så långt framskriden i planerna att vi kan/vill inte byta datum. Datumet bestämde vi för väldigt länge men eftersom vi har hållt det hemligt får vi skylla oss själva.

Hur var det igår ni som var med på BT-träffen?

• Midvintertös

Det är bra att man läser sitt eget inlägg efter...

Det planerade att åka till Thailand. Nu har de bokat till Tenriffa.

• Jisan

Neeeej va tråkigt Midvinter.:( Hoppas att det löser sig...kan du inte..ja du vet försöka säga på ett fint sätt att dom bör hålla sig hemma? Dom kommer att förstå..

• Midvintertös

Min P ringde upp direkt och sa som det var.

• CoolJen

Midvintertös:
    Hur har det gått?

• AALF

Midvintertös,
    Vad tråkigt. Det är det som är det trista med att hålla ett bröllop hemligt. Ett par mycket goda vänner gifte sig i smyg på en nyårsfest och eftersom vi redan hade planer kunde vi inte komma på deras nyårsfest. Hade vi vetat att de planerat att gifta sig på festen hade vi direkt blåst av våra andra planer. Kanske ni kan tala om för endast detta par vad ni har för planer?

Angående den 29/7 så är jag nere i Köpenhamn men är helt klart sugen på att träffas vid ett senare tillfälle.

Hoppas ni andra hade trevligt igår resp. måndags

/AALF

• Midvintertös

Å jag vet inte. Frågade p hur han lät när har pratade med xxx, p sa att han lät: oj va kul. Sedan har jag inte hört något mer, jag vet inte om tjejen vet ens.

• Midvintertös

AALF: Planen var att alla skulle få veta på vår årliga kräftskiva första helgen i september dvs 4 månader innan, just för att sådant här skulle undvikas. Nu har ju de precis bokat så det kan säker ändra men det känns inte bra iaf.
    Jag kan inte heller den 29/7 så jag, Li och Jisna träffas nästa vecka, tisdag 13/7 följ med då om du kan.

• AALF

Midvintertös,
    Ja Li nämde er träff nästa vecka och det skulle vara jätte trevligt. Jag ska som sagt se hur jag ligger till nästa vecka och hör av mig när jag vet mer.

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!