• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • § Cicki §

Halloj tjejer!
    Det ska bli skoj att ses och titta på papper! Jag försöker hitta dit till 17:30.

• § Cicki §

Marisha-69
    Halsbandet var jättevackert! Och även de brudbuketterna du hade på sidan, finns det någon du "lutar" åt?!

• Marisha-69

Li:
    Det borde funka om du tar bort alla mellanslag jag lagt in.

§ Cicki §
    Tack, ja jag skulle inte ens köpa något speciellt halsband till bröllopet.
    Jag har äkta pärlor som ligger och skräpar i nån låda, men jag föll direkt när jag såg det tyvärr.
    bukett 1 är min favorit men med rosorna tvärt om, många små pärlemorvita med tre stora mörkt röda som står för tro, hopp & kärlek alt. jag älskar dig.
    2:an är också en favorit men med samma sak tre röda rosor i.

• Soon to be

Herregud vad ni skriver!

Jag har inte en chans att hänga med!

Fick också panik när jag inte kom in på BT i eftermiddags. Blev nästan oroad att jag blivit utslängs pga att jag hängt här för mycket. Eller än värre, tänk om sidan lagts ner. SOm CoolJen sa: vad gör man då på nätet. Tja, vad gör man med datorn ÖVERHUVUDTAGET!!! Nu mår jag genast bättre när jag kunde glida in här utan minsta problem!

• Midvintertös

Soon to be: Gissa om jag kände samma sak, trodde verkligen att jag var utslängd här ifrån och alla ni andra ha prata om massa roliga saker.

CoolJen: Nästa träff är på tisdag den 13/7 17:30 utanför Ljunggrens papper.

Li: En ros mellan tänderna borde fungera. *flin* Men Mirshas penna fungerade utmärtk.

Mirsha: Halsbandet var jätte fint, bäst att jag inte går in dit, har inte råd att köpa något nu. Vad gick det på? Fem timmar, ja det förvånar mig inte ett dugg, så länge hade vi nog också suttit om det inte varit för att vi vart utslängda. *ler*

AALF: Skulle du med på tisdag?

• Jisan

Härligt att det funkar igen Vart ju riktigt orolig igår när det inte funkade.

Jag tycker 17:30 blir kanon på tisdag..alltid bra att kolla på papper fast att jag inte behöver någon

Hur är det med alla idag? Fredag, underbart!

• Midvintertös

Jo jag kom på att jag kanske ska uppdatera er hur det gick med våran vänner som ska åka iväg. Vi träffade dem igår kväll, gick ut och käka, drack en öl. Och det var ingen snack från deras sidan. Antingen skulle de fixa så att de kunde ta en flygstol hem några dagar tidigare eller i värsta fall åker de bara med en vecka. De var bara glad över vårt beslut och försökte få ur oss massa detaljer som vi envist vägrade avslöja. Känns jätte skönt för mig att de inte kände att vi kom och förstörde deras semester. Så nu är jag glad igen, har torkat tårarna.

• Midvintertös

*flin* Nu skriver jag här igen...

Har en lite fråga som jag funderat på en tid. Hur ska ni göra med förlovade par?
    Vi har dels min pappa och hans sambo, de har varit förlovade i 5-6år.
    Ett annat par har också varit förlovade runt 5-6år och två par som har varit de 2-3år. Alla paren är sombos.

Hur skulle ni göra med dem? Dela på dem eller inte? Jag kommer ju vara tvungen att dela på pappa och hans sambo, men de andra?

• Marisha-69

Midvintertös:
    Halsbandet kostade 475:-
    Du säger att du ska dela på din pappa och hans sambo, vart tänker du sätta sambon?
    Och vilka kommer att sitta vid ert honnörsbord (om ni har ett)

Jisan och Soon to be:
    visst var det jobbigt, det kändes nästan som om BT sidan fått nog av mig och slängde ut mig

• CoolJen

BT fick säkert nog av alla oss

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!