• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Paulaa

Bra kkb!
    Ska vi .. hm boka torsdagen 29? vilka kan komma med då?

• Jisan

Jag kan!

Min klänning är en Halterneck, vit helt plain..

• Paulaa

rooligt! då blir vi minst 3 förhoppningsvis fler :) då bokar jag in det i kalendern!

• CoolJen

Vad är på gång den 29 de?

• CoolJen

Tänk att denna tråden inte ens funnits i en månad och ändå kommit upp i nästan lika många inlägg som våran gamla...som startades i apr?

• KKB

Jo, men vi kanske kan höras igen längre fram? Har lovat hjälpa en väninna med något den veckan men vet inte vilken dag/kväll det blir.

Men vi måste absolut ses igen innan Jisans stora dag! :D

• Jisan

Tack tack tack!!! Ni är underbara!!

• Midvintertös

Paulaa: Som sagt vet jag inte om jag är hemma eller inte, skriver in torsdagen 29.e iaf.

CoolJen: Du skulle hört oss igår om du tycker vi babblar mycket här Vi ska ha en ny träff den 29:e det är bara att haka på.

KKB: En varm efterrätt?! Ja varför inte, men det är som du skriver det är aldrig fel med glass. Varm efterrätt, jag kommer verkligen inte på någon. *ler* *tomt i bollen*

Jisan: Du ska inte vara orolig, DU VAR JÄTTE FIN. Det såg vi alla igår. Med löshår och allt kommer du bli en perfekt brud. Min mail: helene.bergqvist@swecargo.se
    Det var något mer jag skulle skriva till dig....... Klart du får vara med sedan, du får vara vårt moraliska stöd.

• Jisan

Tack tack tack... Igen Mail hos dig Midvinter...

• CoolJen

Med risk för upprepningar(men jag orkar inte gå igenom tråden) och jag har ju varit borta sålänge, alltså missat alla nytillskott.

När ska ni gifta er?
    Bor alla i Sthlm.

Vi har planerat den 20aug 2005 och bor i Solna.

Tack för svaren

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!