Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
Kanske dags för en ny tråd.......
Kanske dags för en ny tråd.......
Bra kkb!
Ska vi .. hm boka torsdagen 29? vilka kan komma med då?
Jag kan!
Min klänning är en Halterneck, vit helt plain..
rooligt! då blir vi minst 3 förhoppningsvis fler :) då bokar jag in det i kalendern!
Vad är på gång den 29 de?
Tänk att denna tråden inte ens funnits i en månad och ändå kommit upp i nästan lika många inlägg som våran gamla...som startades i apr?
Jo, men vi kanske kan höras igen längre fram? Har lovat hjälpa en väninna med något den veckan men vet inte vilken dag/kväll det blir.
Men vi måste absolut ses igen innan Jisans stora dag! :D
Tack tack tack!!! Ni är underbara!!
Paulaa: Som sagt vet jag inte om jag är hemma eller inte, skriver in torsdagen 29.e iaf.
CoolJen: Du skulle hört oss igår om du tycker vi babblar mycket här Vi ska ha en ny träff den 29:e det är bara att haka på.
KKB: En varm efterrätt?! Ja varför inte, men det är som du skriver det är aldrig fel med glass. Varm efterrätt, jag kommer verkligen inte på någon. *ler* *tomt i bollen*
Jisan: Du ska inte vara orolig, DU VAR JÄTTE FIN. Det såg vi alla igår. Med löshår och allt kommer du bli en perfekt brud. Min mail: helene.bergqvist@swecargo.se
Det var något mer jag skulle skriva till dig....... Klart du får vara med sedan, du får vara vårt moraliska stöd.
Tack tack tack... Igen Mail hos dig Midvinter...
Med risk för upprepningar(men jag orkar inte gå igenom tråden) och jag har ju varit borta sålänge, alltså missat alla nytillskott.
När ska ni gifta er?
Bor alla i Sthlm.
Vi har planerat den 20aug 2005 och bor i Solna.
Tack för svaren