• AALF

Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!

Kanske dags för en ny tråd.......

• Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!
  • Midvintertös

Hej Tjejor!!!

Välkommen till tråden sommarbrud & Poppis.

Hade vi inte bokat fredagen den 27:e aug chokladfabriken oxå?? Efter lön och så är Jisan gift. 25.e sep var väl för att det var skumpa provning då?

Har haft det jätte skönt på Öland med sol och strand. Sedan kom man hem till det här. Dock var jag orolig för mitt hus och katterna eftersom de har varit i skottlinjen här hemma. Jag bor ju i Grödinge som har varit väldigt på tapeten förra veckan. Polisen hade tydligen sitt högkvarter i Rosenhill där jag bor. Skönt att alla vart tagna annars hade jag inte vågat sova hemma. *hy* Man tror man är säker på landet.

Idag har vi tittat och sätt ut ring!!! *ja* en Engelbrekt för 13tkr, sk't vad det är dyrt att gifta sig.... *ler*

• L i

Välkommen hem Midvinter! Oj, oj 13tkr... Jaja, smakar det så kostar det!

Ska du vara hemma nu? KKB och jag tänkte göra Ljunggrens osäkert på torsdag em. Vill du (eller någon annan, men alla är väl på semester) följa med?

• lillsmurf

Hej Midvintertös! Får jag komma med ett litet tips, när du köper en engelbertring betalar du mycket för bara namnet! Jag skulle gå till en "vanlig" guldsmed och be han göra en "kopia" det blir mycket billigare! Jag gjorde så, blev flera tusen kronor billigare, dessutom var briljanten av mycket högre kvalitet än de engelbert har i sina ringar! Kolla denna tråden www.brollopstorget.se/Forum-1-5/m676559.html

Hoppas att det var ok att jag tipsade dig om detta, du verkade så himla glad över att ha hittat din ring, men jag ville bara ge dig en chans att få ner priset lite!

• KKB

Välkommen tillbaka Midvinter! Har du fått något roligt i posten nu?

Häng med till Ljunggrens på torsdag om du kan! Jag skall få smakråd av L i då det börjar bli dags att fundera över vigsel- och festprogram :D

• poppis

Får jag också följa med på torsdag? Jag vet inte var affären ligger och vill gärna titta på papper!

• KKB

Hej poppis! :) Ja, det är klart du får det! Har inte sett dig on-line på ett tag, är det semester som gäller?

• L i

Hej Hej!

Jag kommer inte att läsa här eller mail imorgon, så om du får förhinder KKB så kan du väl ringa/sms:a mig på mobilen.

Poppis, följer du med?

• poppis

Jag kommer inte att ha tilgång till internet imorgon (vi har inte det på jobbet... ) så eftersom jag inte vet när ni ska ses eller var det ligger så hoppar jag över denna träff. Men nästa följer jag med på!

Jag har börjat jobba nu och hinner inte surfa runt här på BT lika mycket, blir mest sent på kvällarna. Hur går det med planeringen KKB? Jag har fortfarande inte hittat någon lokal

• KKB

Nej poppis, va tråkigt! Det ligger någonstans i gamla stan. Jag skall kolla med Jisan om hon har ditt telefonnummer.

Ingen fara alls att Ni inte har bokat lokal, Ni har mer än ett år innan Ni gifter Er! Ni hinner forska mycket innan Ni måste bestämma Er

• Jisan

Fattar ni att jag snart är gift, bara 2 dagar kvar!!

Jag är dock arg på stället där vi ska ha festen, dom kommer ta 25 kr per pölse och bröd + 20 kr för varje burkläsk..är inte det svindyrt? Vi bad om att få röd pölse ( p är ju skåning)...

Gotta go!

Svar på tråden Jeppson, Tilde-76, Lovekitten, Min Prins, CoolJen & Paulaa!!